Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
4. marca 2015 PR správyInformačné technológie od PRservis.skSITA Diskusia()

Investície do výskumu a vývoja sa SAS-u vracajú

BRATISLAVA 4. marca – V ostatných dvoch mesiacoch sa softvérová a poradenská firma SAS objavila na čele viacerých prestížnych rebríčkov analytických agentúr. Uznania a ocenenia získala v oblasti riadenia rizík, dátovej kvality, aj v riadení marketingových zdrojov. SAS si zabezpečil prvenstvo v prestížnom rebríčku poradenskej firmy Chartis nazvanom RiskTech100, ktorá každoročne vyhodnocuje technologických dodávateľov produktov a služieb zameraných na riadenie rizík, a to ako pre finančný, tak aj pre nefinančné sektory. Prvenstvo zaujal SAS v rebríčku najmä za najlepšie hodnotenie v kategóriách funkcionalita, technologická vyspelosť a inovatívnosť.

Ocenenie v rovnakej kategórií získal SAS koncom minulého roka aj od analytikov agentúry Gartner, ktorý firmu zaradili do kvadrantu lídrov pre riadenie prevádzkových rizík. Gartner vyzdvihol v hodnotení hlavne schopnosť SAS-u porozumieť potrebám trhu, čoho dôkazom je vysoký rating od zákazníkov. Ďalšou silnou stránkou firmy sú na základe spätnej väzby od klientov znalosti rozličných odvetví, ktoré sú odzrkadlené v špecifických odvetvových riešeniach.

SAS si od analytikov vyslúžil uznanie nielen za softvérové riešenia pre manažment rizík, ale aj za technológie pre zabezpečenie dátovej kvality. V hodnotení Gartneru za rok 2014 sa SAS umiestnil v kvadrante lídrov. Nástroje pre dátovú kvalitu sú obzvlášť dôležité pre firmy, ktoré chcú využívať dáta na zlepšenie biznisových rozhodnutí, keďže až 40 % strategických procesov stroskotáva na zlej kvalite dát.

Do tretice zaradil Gartner spoločnosť SAS do medzi lídrov pri porovnávaní dodávateľov softvéru pre riadenie marketingových zdrojov, ktorý pomáha firmám organizovať marketingové aktivity – od plánovania a rozpočtovania, cez kreatívnu produkciu a projektový manažment, až po meranie a analyzovanie výkonnosti a následnú optimalizáciu. Analytici vyzdvihli najmä robustnosť a novú funkcionalitu riešenia Marketing Operations Management 6.3, ktorá sa prejavila na zvýšení zákazníckej spokojnosti.

O SAS-e
SAS je najväčšia súkromne vlastnená softvérová spoločnosť na svete. Je popredným poskytovateľom riešení v oblasti biznis analytiky a odborných služieb. Už 39 rokov prináša svojim zákazníkom THE POWER TO KNOW® vďaka svojej oceňovanej analytike. Viac ako 70 000 spoločností v 135 krajinách objavuje prostredníctvom SAS-u inovatívne spôsoby ako zvýšiť svoju ziskovosť, znížiť riziká, predpovedať podvody – premeniť dáta na konkurenčnú výhodu. Na Slovensku má SAS svoje zastúpenie od roku 1995 a špecializuje sa najmä na finančný sektor, telekomunikácie, energetiku a akademickú oblasť. Medzi najvýznamnejších klientov SAS-u na Slovensku patria: VÚB, a.s.; Slovenská Sporiteľňa, a.s.; Tatra banka, a.s.; Unicredit Bank Czech Republic and Slovakia; OTP Banka Slovensko, a.s.; Allianz – Slovenská poisťovňa, a.s.; Kooperativa poisťovňa, a.s. VIG ; Union poisťovňa, a.s; Slovak Telekom, a.s., Štatistický úrad SR a iné. Viac informácií nájdete na: www.sas.com/slovakia.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

ax

K téme

Solárna energia už aj v dm Jesenná ITAPA 2024: Slovensko pod lupou. Kľúčové výzvy a riešenia pre budúcnosť Slovenska

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Informačné technológie

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.