Generali prináša na slovenský trh novinky v havarijnom poistení
BRATISLAVA 12. novembra – Poisťovňa Generali prináša na slovenský trh nové havarijné poistenie, ktoré si môže každý klient vyskladať sám podľa aktuálnych potrieb. Poistenie kryje riziká, ktoré si zvolí klient a od toho sa odvíja aj cena. Havarijné poistenie sa tak stáva cenovo dostupné aj pre majiteľov starších vozidiel. Pri novom havarijnom poistení si môže klient vybrať zo štyroch variantov kombinácie havarijných rizík:
havária
havária + živel a vandalizmus
havária + živel a vandalizmus + krádež
havária + živel a vandalizmus + krádež + GAP
Novinkou v poisťovni Generali je poistenie finančnej straty (GAP). Vďaka nemu dostane poškodený pri totálnej škode alebo krádeži vozidla poistné plnenie vo výške obstarávacej ceny vozidla bez ohľadu na všeobecnú hodnotu vozidla v čase vzniku poistnej udalosti.
Aby bola ochrana vozidla naozaj komplexná, motoristi si môžu vybrať aj zo širokej ponuky havarijných rizík:
Sklá (všetky sklá vrátane čelného skla, plastových svetlometov a pod.) – pripoistenie všetkých skiel na vozidle (max. dve poistné udalosti za rok, limit 2 000 eur, bez spoluúčasti).
Úraz dopravovaných osôb – poistené riziká: smrť následkom úrazu, trvalé následky úrazu a doba nevyhnutného liečenia.
Batožina – pripoistenie batožiny pri havárii a krádeži s výberom poistnej sumy a maximálnym krytím 170 EUR na jednu vec.
Náhradné vozidlo – zapožičanie náhradného vozidla v prípade poruchy a havárie s možnosťou výberu denného limitu a počtu dní zapožičania vozidla.
Činnosť pracovného stroja – pripoistenie na poistné udalosti súvisiace priamo s činnosťou vozidla ako pracovného stroja.
Možnosť pripoistenia nadštandardnej výbavy vozidla (dodatočne domontovaná výbava ako napr. autorádio, hliníkové disky a pod.)
Asistencia PREMIUM – špeciálny druh asistencie jedinečný na slovenskom trhu. Vzťahuje sa na nepojazdnosť vozidla z akéhokoľvek dôvodu vrátane živelnej udalosti; limit pre jednu poistnú udalosť je vo výške až 2 000 eur.
Poistenie finančnej straty pre nové vozidlá
Cena poistenia závisí od rozsahu krytia, resp. od dojednaných pripoistení. Ďalšími faktormi ovplyvňujúcimi cenu sú: voľba medzi krytím len nezavinených alebo všetkých škôd; preferencia opravy vozidla v ľubovoľnom servise výlučne podľa výberu klienta alebo v servise, ktorý mu odporučí poisťovňa (zmluvný servis Generali). Cena závisí aj od zvolenej spoluúčasti, značky auta, výkonu a objemu motora, veku majiteľa auta a od kraja, z ktorého pochádza.
V Generali získajú klienti do 31. 1. 2015 k havarijnému poisteniu buď poistenie finančnej straty na jeden rok zadarmo pre nové autá do 3,5 t, alebo nárok na náhradné vozidlo na tri dni zadarmo pre majiteľov jazdených vozidiel.
GENERALI GROUP
Generali Poisťovňa, a. s. je treťou najväčšou poisťovňou na Slovensku. Je súčasťou Generali Group – jedného z najväčších poisťovateľov v Európe, ktorý je zároveň najväčšou spoločnosťou v oblasti životného poistenia s dosiahnutými príjmami z poistného v roku 2013 vo výške 66 mld. EUR. So 77 000 zamestnancami na celom svete a 65 miliónmi klientov vo viac ako 60 krajinách patrí Generali Group vedúca pozícia v západnej Európe a čoraz dôležitejšiu úlohu zohráva v regióne strednej a východnej Európy a v Ázii. V desiatich krajinách strednej a východnej Európe pôsobí prostredníctvom holdingovej spoločnosti Generali PPF Holding, ktorá je jedným z poisťovníckych lídrov v tomto regióne.
PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
ax