Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
17. októbra 2014 PR správyPodnikové info od PRservis.skSITA Diskusia()

BILLA otvorila v Považskej Bystrici novú predajňu

BRATISLAVA 17. októbra – BILLA ponúka najvyššiu kvalitu, čerstvosť a široký sortiment produktov za dostupné ceny. Zákazníci sa o tom môžu od stredy (15.10.2014) presvedčiť v obchodnom centre Mpark v Považskej Bystrici, kde BILLA otvorila už svoju sto dvadsiatu tretiu predajňu.

Vďaka modernému dizajnu a bohatej ponuke BILLA v Považskej Bystrici výrazne zlepšila komfort nakupovania obyvateľov Považskej Bystrice. Včera otvorená predajňa Billy ponúka na ploche takmer 419 m2 veľký výber čerstvého mäsa, ovocia a zeleniny vrátane privátnej značky pre garantovane domáce potraviny Slovenská farma. Priestranné uličky, moderné regále, dve štandardné a dve expresné pokladne umožňujú zákazníkom pohodlný a rýchly nákup.

Veľký výber produktov
Ponuka ovocia, miestnych i medzinárodných špecialít a čerstvých mäsových výrobkov presvedčí každého zákazníka. V oddelení pekárenských výrobkov je vždy výber viacerých druhov pečiva priamo z pece. Veľká pozornosť bola venovaná regionálnym dodávateľom, ktorí denne do novej Billy dodávajú chlieb, pečivo a ďalšie pochúťky z ich pekární.

Dôraz na ekológiu
V novej predajni slúži zákazníkom ekologický systém chladenia a uzatvárateľné chladiace vitríny s dverami, ktoré okrem, 30%-tného zníženia produkcie emisií, udržujú kvalitu ponúkaných potravín na tej najvyššej úrovni. Predajňa používa výlučne ekologické chladivá. „Som rád, že v Považskej Bystrici môžeme ponúknuť nový zážitok z nakupovania, ktorý je navyše šetrný k životnému prostrediu,” povedal dnes generálny riaditeľ BILLA Slovensko Dariusz Bator. „Tento rok zrekonštruujeme ešte dve ďalšie predajne a otvoríme päť nových supermarketov,“

O BILLA
BILLA Slovensko pôsobí ako súčasť REWE International AG od roku 1993. Je lídrom v segmente supermarketov na Slovensku. V súčasnosti ich prevádzkuje 123 a zamestnáva takmer 4 000 pracovníkov. V supermarketoch priemernej rozlohy 900 m2 BILLA ponúka široký sortiment značiek, vrátane vlastných aj diskontných. Dominantnými medzi vlastnými značkami sú organické produkty Naše bio, domáca Slovenská farma a cenovo výhodný Clever. Rovnako dôležitý je v ponuke podiel čerstvých produktov v oblasti lahôdok, pečiva, ovocia, zeleniny a mliečnych výrobkov.

Viac informácii na www.billa.sk a www.facebook.com/BillaSlovensko

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

ax

K téme

Keď to v supermarkete žije aj po záverečnej: počas Noci v BILLA sa tradičné chute Slovenska spojili s tými modernými Odborníci odhalia skryté problémy detského zraku. Štartuje 8. ročník programu „Zdravé oči už v škôlke“

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Podnikové info

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.