Kaufland podporuje predaj kvalitných slovenských produktov
BRATISLAVA 15. augusta – Spoločnosť Kaufland Slovenská republika, v.o.s získala oprávnenie na označenie a propagáciu výrobkov oprávnených používať ochrannú známku Značka kvality SK a Značka kvality SK GOLD vo svojich predajniach na Slovensku. Cieľom označovania týchto potravín je zvyšovať informovanosť a povedomie spotrebiteľov o Značke kvality SK, podporovať predaj kvalitných slovenských produktov, ale aj zjednodušiť orientáciu spotrebiteľov pri nákupe slovenských potravín v predajniach Kaufland.
Na podporovaní slovenských výrobkov označovaných Značkou kvality SK sa spoločnosť Kaufland v. o .s. dohodla pri vzájomnej spolupráci s Ministerstvom pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky v rámci Národného programu podpory poľnohospodárskych produktov a potravín. Podpisom zmluvy s ministerstvom získal Kaufland súhlas označovať výrobky logom Značka kvality SK vo svojich propagačných letákoch, ale aj v rámci svojich ďalších propagačných a informačných aktivít. „Naši zákazníci sa tradične spoliehajú na vysokú kvalitu potravín, ktoré sú dostupné v našich obchodných domoch. Som rád, že sme získali možnosť prezentovať im osobitne už aj slovenské výrobky ocenené Značkou kvality SK a SK GOLD,“ povedal hovorca spoločnosti Martin
Predaj prémiových slovenských výrobkov podporí Kaufland aj ako partner spotrebiteľskej súťaže, ktorá potrvá od 15. 8. do 22. 10. 2014 a ktorú pre spotrebiteľov pripravilo Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR. Zákazníci sa do nej budú môcť zapájať lepením log Značky kvality SK z obalov zakúpených výrobkov na hracie karty, pričom každý týždeň 5 výhercov získa 100 nákupný poukaz. Hlavnou výhrou v súťaži je ročný nákup v hodnote 2500. Viac informácií o spotrebiteľskej súťaži, štatút súťaže, ako aj hracie karty sú dostupné na
Majiteľom a gestorom ochranných známok Značka kvality SK a Značka kvality SK GOLD je Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky. To udeľuje značku slovenským výrobcom poľnohospodárskych produktov a potravín, ktorí spĺňajú stanovené kvalitatívne podmienky. Spotrebitelia tak majú záruku dodržania výrobcom deklarovaného technologického postupu počas celého výrobného procesu a záruku pravidelnej kontroly zo strany orgánov Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR, ktorá je zároveň odborným garantom udeľovania značky.
Spoločnosť Kaufland
Spoločnosť Kaufland patrí k lídrom medzi obchodnými reťazcami a v súčasnosti prevádzkuje viac ako 1 150 samoobslužných obchodných domov v Nemecku, Českej republike, Poľsku, Chorvátsku, Rumunsku, Bulharsku a na Slovensku. Obchodné domy Kaufland ponúkajú veľa rôznych značkových produktov, atraktívne privátne značky a širokú škálu regionálnych produktov. Spoločenská zodpovednosť a ochranu životného prostredia je neoddeliteľnou súčasťou korporátnej politiky Kauflandu. Projekt Zelená filiálka je jednou z najnovších aktivít spoločenskej a ekologickej zodpovednosti Kauflandu. Kaufland zároveň aktívne podporuje ochranu životného prostredia aj neustálym rozširovaním ponuky trvalo udržateľných výrobkov, ako sú napr. „Healthy Seas“ ponožky. Spoločnosť sa tiež zaviazala k ochrane morí a svetových zásob rýb.
Viac informácií na: www.kaufland.sk
PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
ax