MARKÍZA: Ponúkla najsledovanejšie pôvodné seriály aj spravodajstvo
BRATISLAVA 29. apríla – Televízia Markíza má za sebou úspešný štart do nového týždňa, v pondelok 28. apríla 2014 divákom ponúkla najsledovanejšie pôvodné seriály aj spravodajstvo.
Najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stal rodinný seriál Búrlivé víno (rating 11,9 % / share 32,3 % v 12-54). Vychutnalo si ho 795-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je viac než dvojnásobný počet v porovnaní s konkurenčným denným seriálom.
Divácky najúspešnejšími spravodajskými reláciami boli Televízne noviny (rating 11,0 % / share 38,7 % v 12-54) a Športové noviny (rating 10,3 % / share 31,9 % v 12-54). Hlavnú spravodajskú reláciu si na Markíze nenechalo ujsť 736-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj večerná séria príbehov Rodinné prípady (rating 7,7 % / share 25,9 % v 12-54), ktorá si poradila s novinkovým akvizičným seriálom konkurencie.
Markíza na trhu jednoznačne dominovala aj podvečer, Prvé Televízne noviny (rating 5,3 % / share 33,5 % v 12-54) zaznamenali tretí najvyšší tohtoročný trhový podiel a magazín Reflex (rating 5,6 % / share 32,5 % v 12-54) v konkurencii novinkovej telenovely dokonca absolútne rekordný trhový podiel v rámci roku 2014.
Mexickú akvizíciu aj nasledujúcu súdnu šou doslova prevalcoval rodinný seriál Chlapi neplačú (rating 7,6 % / share 34,4 % v 12-54) so štvrtým najvyšším tohtoročným trhovým podielom.
Pondelkový prime-time na Doma posilnil nový kriminálny seriál Parížske zločiny (rating 1,7 % / share 4,5 % v 12-54), v ktorom hlavnú úlohu stvárňuje hviezdny Jean Reno. Ešte o niečo lepšie sa darilo druhej časti z pravidelnej dvojporcie tureckého seriálu Fatmagül (rating 1,7 % / share 8,9 % v 12-54).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 36,9 %) aj v prime-time (share 38,7 %).
Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
fi;nr