Trnava: Obchodné centrum CITY ARENA ponúkne 110 obchodov
BRATISLAVA 28. apríla – Trnavská CITY ARENA bude od jesene 2015 nielen novým trnavským štadiónom, ale i najmodernejším obchodným centrom, ktoré svojim zákazníkom ponúkne na ploche 29 500 m až 110 obchodných jednotiek a takmer 1000 parkovacích miest v dvoch podzemných podlažiach.
„Z pohľadu zákazníka sa CITY ARENA stane najdominantnejším obchodným, spoločenským a zábavným centrom pre Trnavu a celý trnavský región. Projekt je citlivo zakomponovaný do centra mesta a ponúkne atraktívne prostredie pre nákupy, schôdzky, zábavu a riešenie každodenných záležitostí. Lukratívnosť projektu potvrdzuje obrovský záujem obchodníkov známych značiek, multiplex s piatimi kinosálami, renomované gastro prevádzky, bowling, ručná autoumyváreň, detský zábavný svet či krytá pešia zóna pri hradbách. Projekt ponúka všetko, čo poznajú Trnavčania z Bratislavy či miest západnej Európy. Z lokálneho pohľadu pôjde o spojenie najobľúbenejšieho trnavského športu s ďalšími možnosťami trávenia voľného času a nakupovania. A to všetko pod jednou strechou s pohodlným parkovaním,“ hovorí predseda predstavenstva spoločnosti City-Arena Plus Ing. arch. Pavol Adamec.
Trnava má dnes spomedzi krajských miest najmenej obchodných priestorov na tisíc obyvateľov (550 m). Podobne je na tom už len Prešov. Európsky priemer je pritom až 1 200 m na tisíc obyvateľov. Postavením obchodného centra CITY ARENA sa Trnava dostane na 900 m obchodných priestorov na tisíc obyvateľov. Dvadsať minút jazdy autom od CITY ARENY žije viac ako 150 000 ľudí.
„Rušná lokalita, unikátne spojenie so športovým stánkom, dostatočný počet parkovacích miest, optimálna vzdialenosť od diaľnice, železničnej či vlakovej stanice a obytných zón robí z tohto projektu prvotriedne miesto pre obchodníkov,“ dodáva zástupca spoločnosti Cushman&Wakefield, ktorá má na starosti obchodnú prezentáciu projektu, Ing. Richard Souhrada. „Záujem nadnárodných retailerov je veľký. Medzi tými, s ktorými už máme podpísané zmluvy alebo sú v štádiu negociácie sú, okrem supermarketu Billa, aj obchody ako H&M, Lindex, Camaieu, Tally Weijl, Guess, Armani Jeans, Reserved, Mohito, Orsay, Deichmann, obuv CCC, Intersport, Cinemax, Tchibo a mnohí ďalší ,“ dodáva Souhrada.
Hoci práce na zakladaní budúceho obchodného centra rýchlo napredujú, prioritou v tomto období pre stavbárov je dokončenie nového futbalového štadióna. „Práce na štadióne idú presne podľa harmonogramu a veríme, že už začiatkom jesene 2015 privítame v CITY ARENE nielen divákov na prvom futbalovom zápase, ale aj našich prvých návštevníkov v priestoroch obchodného centra,“ uzatvára Pavol Adamec.
City-Arena PLUS, a.s. Trnava patrí do developerskej skupiny Euro Max Slovakia, ktorá má na svojom konte výstavbu a prevádzku nákupných centier pod značkou Max s objemom investícií 230 miliónov eur. Viac informácií nájdete na www.cityarenatrnava.sk.
Štadión Antona Malatinského – Nový trnavský futbalový štadión, ktorý investor City-Arena, a.s. po kolaudácii odovzdá do majetku mesta, bude dokončený v prvom polroku 2015. Je projektovaný podľa technických parametrov a požiadaviek UEFA a FIFA s kapacitou 19 000 miest. Súčasťou areálu bude dvojpodlažné podzemné parkovisko, administratívne priestory a obchodné centrum s multikinom. Celý komplex bude spĺňať štandardy moderných stavieb vrátane ekologických technológií a energetickej úspornosti.
PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
ax