Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
8. apríla 2014 PR správyOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

Módna rada nad zlato len v Polus City Center

BRATISLAVA 8. apríla – Nákupné centrá lákajú na akcie a zľavy, ale len Polus ponúka svojim zákazníkom skvalitnenie služieb, až osobný servis a starostlivosť. V duchu filozofie Polusu – Radosť každý deň!

Tentoraz v Poluse pomôžu zákazníčkam s výberom nových, jarných, módnych kolekcií. Poradia, nalíčia, odfotia na pamiatku. Už od 7. apríla začne 10-dňová akcia poradenstva, líčenia, stylingu a fotografovania postupne v 10 rôznych módnych predajniach v Poluse.

Každý deň vždy v čase od 15.00 do 19.00 bude všetkým dámam k dispozícii v jednej z predajní profesionálny team, známa stylistka Miroslava Dobiš Michalková, vizážistky z Parfumérií Marionnaud a skúsená fotografka. Polus City Center chce v rámci svojej filozofie „Radosť každý deň“ spríjemňovať každodenný život nakupujúcim a okoliu. Takýto CSR koncept je medzi nákupnými centrami ojedinelý nielen na Slovensku. Prečo?

OBRAZOM: Módna rada nad zlato len v Polus City Center
https://sita.sk/fotogaleria/46091-modna-rada-nad-zlato-len-v-polus-city-center/1-foto/

„V duchu napĺňania tohto odkazu, posolstva chceme našim zákazníkom okrem výhodnejších nákupov prostredníctvom nášho Polus klubu a Bratislavskej mestskej karty prinášať aj radosť v podobe služieb, ako napríklad poradenstvo pri kúpe módnych kúskov, alebo úpravu či zmenu vizáže v projekte Radosť zažiariť, a v neposlednom rade ponukou kurzov varenia v našej škole varenia Radosť variť.

U nás v Poluse chceme zákazníkom reálne dopriať niečo viac, ako je štandard. Kým ostatné nákupné centrá oslavujú „celebrity“ a ponúkajú zľavy, my sa snažíme pomáhať a spríjemňovať život bežným ľuďom. Chceme byť miestom, kde ľudia zažijú spokojnosť, dobrý pocit a radosť. Preto sa radi hlásime k myšlienke Polus- Radosť každý deň. Všetky komunikačné aktivity sme v duchu tejto stratégie nastavili tak, aby boli užitočné a zamerané na ľudí- zákazníkov. Či už sa to týka novozaloženej Školy varenia v Poluse, ktorá ponúka edukáciu, kurzy varenia alebo spomínaný projekt Radosť zažiariť. Máme samozrejme aj projekty pre deti a rodiny ako súťaže „Radosť pre deti“ a unikátny Digipoint, miesto prezentácie technológií pre malých i veľkých,“ uviedla Monika Karoliová, marketingová riaditeľka.

Každý z 10 dní akcie „Módna rada nad zlato!“ si môžu zákazníčky v Poluse vybrať z módnych značiek ako Lindex, Mango, HM, Jasmine, Desigual- Mustang-Tom, Promod, Orsay, Levis, Camaieu.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

ax

K téme

F&F a Tesco Online nákupy sú opäť najdôveryhodnejšie značky Slovákov Bratislavské módne dni ukázali nové módne trendy, ale aj trendy v domácej epilácii so značkou Braun

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.