SPP rozširuje duálnu ponuku Dve Energie o asistenčné služby
BRATISLAVA 1. apríla – Slovenský plynárenský priemysel, a.s., (SPP) ponúka svojim zákazníkom v segmente Domácnosti, ktorí využijú produkt Dve Energie, mimoriadne výhodné Asistenčné služby SPP.
Produkt Dve Energie od SPP, okrem pohodlnej komunikácie s jedným dodávateľom, ponúka zákazníkom reálnu finančnú výhodu z toho, že majú obe energie pod jednou strechou. Jarná ponuka od SPP prináša produkt Dve Energie s elektrinou až na 12 mesiacov o 8 % výhodnejšie oproti aktuálnym cenám tradičných dodávateľov pri uzavretí zmluvy na dodávku plynu a elektriny na obdobie 2 rokov. Výhodnejšiu cenu našim zákazníkom garantujeme aj počas celého trvania zmluvného vzťahu.
Produkt Dve Energie je teraz ešte atraktívnejší vďaka novinke – Asistenčné služby SPP. Tieto služby ponúkajú napr. zásah plynára, elektrikára, kúrenára, inštalatéra, alebo sklenára v prípade havárie v domácnosti; zásah zámočníka v prípade zabuchnutých, alebo inak zablokovaných dverí; opravu domácich elektrických a plynových spotrebičov po záručnej dobe – chladnička, mraznička, pračka, a pod., zabezpečenie dodávateľa pre opravy a údržbu formou informačnej služby.
Ide o mimoriadne výhodné poistenie s nonstop havarijnou linkou pre rôzne poistné udalosti v domácnosti, a to až do 150 eur na poistnú udalosť. Prvý rok ponúka SPP asistenčné služby bez poplatku a v druhom roku za symbolický poplatok 0,30 eur na mesiac.
SPP touto rozšírenou ponukou pokračuje v úspešnom oslovovaní zákazníkov predovšetkým v segmente Domácnosti. Od vstupu na trh s elektrinou sa spoločnosti podarilo uzavrieť spolu takmer 60 000 zmlúv. Podľa našich odhadov sa viac než tretina všetkých zákazníkov z radov domácností, ktorí v roku 2013 menili dodávateľa, rozhodla pre SPP.
„Dve Energie s Asistenčnými službami SPP v kombinácii s vysokou úrovňou nášho zákazníckeho servisu, férovým prístupom, celoslovenskou dostupnosťou a ďalšími kvalitnými službami, našim zákazníkom garantujú, že SPP má aktuálne jednu z najlepších ponúk na trhu. Dôvera našich zákazníkov potvrdzuje spoľahlivú a stabilnú značku SPP a zároveň nás zaväzuje neustále reagovať na aktuálne trendy na trhu s energiami a pozorne vnímať potreby našich zákazníkov. Mnohí z nich uprednostňujú on-line komunikáciu z pohodlia domova. V tomto roku zákazníkov budeme oslovovať adresnejšie aj v prostredí internetu,“ zdôrazňuje Jiřina Repaská, riaditeľka sekcie marketingu a retailu, SPP.
Výhody produktu Dve Energie pre domácnosti:
• 8 % zľava na elektrinu na 12 mesiacov oproti aktuálnym cenám tradičných dodávateľov.
• Reálna finančná úspora: jeden mesiac elektriny zadarmo z ceny dodávky elektriny za rok.
• Po zvyšnú dobu zmluvného vzťahu garancia nižších cien ako budú mať tradiční dodávatelia.
• Zákazník si môže transparentne vypočítať výšku úspory pomocou kalkulačky na www.spp.sk.
• Asistenčné služby SPP s nonstop havarijnou linkou pre rôzne poistné udalosti v domácnosti.
• Celoslovenská pôsobnosť a zákaznícky servis – najväčšia sieť Zákazníckych centier na Slovensku (19), Zákaznícka linka SPP (pre domácnosti) a špeciálna Biznis linka (pre podnikateľov).
• Komfort – zmenu dodávateľa elektriny zabezpečí za zákazníka SPP.
• Spoľahlivosť a dôveryhodnosť dodávateľa.
Bližšie informácie a kalkulačka na orientačný výpočet úspor sú k dispozícii na www.spp.sk
PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
ax