Na meno nového prezidenta SR čakalo najviac divákov s Markízou
BRATISLAVA 31. marca – Televízia Markíza má za sebou víkend plný úspechov. V sobotu 29. marca 2014 v jej spoločnosti absolútne najviac divákov čakalo na meno nového prezidenta SR, v nedeľu 30. marca 2014 s atraktívnym kinohitom porazila konkurenčnú spevácku súťaž.
Najsledovanejším programom soboty boli v oboch hlavných cieľových skupinách Televízne noviny (rating 12,3 % / share 42,6 % v 12-54), ktoré si pozrelo 767-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Druhá priečka patrila nasledujúcej relácii Športové noviny (rating 11,0 % / share 33,5 % v 12-54).
Úderom 22. hodiny sa na Markíze začalo volebné štúdio, ktoré monitorovalo priebežné výsledky druhého kola prezidentských volieb. Moderátori Zlatica Puškárová a Michal Kovačič v štúdiu diskutovali s hosťami – politickým komentátorom Mariánom Leškom a rektorom Akadémie médií Eduardom Chmelárom, vyslaní reportéri naživo sprostredkúvali atmosféru z volebných centrál oboch kandidátov – Roberta Fica a Andreja Kisku.
Viac než dvojhodinová mimoriadna relácia dosiahla v strategickej cieľovej skupine 12-54 rating 8,7 % a trhový podiel 33,0 %, pričom v čase vysielania bola výraznou jednotkou na trhu. Sledovalo ju 446-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Podvečer sa vynikajúco darilo šoubiznisovej relácii Smotánka, v cieľovej skupine 12-54 dosiahla vysoko nadpriemerný rating 7,8 % a trhový podiel 34,0 %, ktorý bol najvyšší od decembra 2011.
Aj v nedeľu obsadili najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti Televízne noviny (rating 11,8 % / share 37,7 % v 12-54) a Športové noviny (rating 11,7 % / share 32,7 % v 12-54).
Najsledovanejším nespravodajským programom sa stal akčný film Parker (rating 10,8 % / share 29,6 % v 12-54) v hlavných úlohách s Jasonom Stathamom a Jennifer Lopez. S viac než pol miliónom divákov aj v univerzálnej cieľovej skupine 12+ porazil spevácku súťaž konkurencie. Parker oslovil najmä mužov 12-54 s trhovým podielom 34,8 %.
V piatok 28. marca 2014 sa najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách stal rodinný seriál Búrlivé víno (rating 11,1 % / share 31,9 % v 12-54), ktorý si vychutnalo 755-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Na obrazovkách televízie Doma úspešne odštartoval nový mysteriózny seriál Kráska a zviera (rating 1,8 % / share 9,6 % v 12-54). Medzi mladými ženami 25-34 sa podiel vyšplhal až na hodnotu 19,5 %.
PR oddelenie skupiny Markíza
Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
es;bl