RTVS: Diskusiu postupujúcich kandidátov sledovalo 240 tis. divákov
BRATISLAVA 17. marca – V piatok Jednotka odvysielala priamy prenos z MISS Universe, ktorý zaznamenala vyššiu sledovanosť a 18 – percentný nárast sledovanosti v porovnaní s minulým ročníkom. Ešte vyšší, až 26 percentný nárast , zaznamenal program v cieľovej skupine 12 – 54 a najmä u žien.
V sobotu bola Jednotka trhovou dvojkou v prime time (podiel na trhu 16,1 %). Od 22:00 Jednotka aktuálne zaradila volebný špeciál Slovensko volí prezidenta, ktorý dosiahol sledovanosť 184 -tisíc divákov (podiel na trhu 17,1 %).
V nedeľu ráno od 9:00 bola Jednotka trhovou jednotkou v čase vôbec prvej diskusie kandidátov, ktorí postúpili do druhého kola prezidentský volieb, ktorú si pozrelo 240 – tisíc divákov (podiel na trhu 23,5 %). Už tradične bola Jednotka najsledovanejšou televíziou aj v čase vysielania relácií O 5 minút 12 a Občan za dverami. Reláciu O 5 minút 12 si pozrelo 375 – tisíc divákov (podiel na trhu 25,3 %), čo sú najvyššie hodnoty sledovanosti tejto diskusnej relácie v aktuálnej sezóne. Občan za dverami dosiahol sledovanosť 277 – tisíc divákov (podiel na trhu 18,3 %).
Správy RTVS dosiahli rekordnú sledovanosť a zaznamenali najvyššie hodnoty sledovanosti od r. 2012 a ich zaradenia na 19:00, keď si ich pozrelo 338 – tisíc divákov (podiel na trhu 15,5 %).
Kolonáda si napriek silnej konkurencii udržala výkon na úrovni predchádzajúceho týždňa (407-tisíc divákov, podiel na trhu 17,2 %).
„Aj touto cestou sa chcem poďakovať všetkým v RTVS, ktorí sa na príprave volebného špeciálu Slovensko volí prezidenta podieľali,“ dodal k úspešným výsledkom sledovanosti generálny riaditeľ RTVS Václav Mika.
Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
es