Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
7. marca 2014 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

Televízne noviny aj Búrlivé víno s viac než 800-tisíc divákmi!

BRATISLAVA 7. marca – Absolútne najsledovanejšie hlavné spravodajstvo a pôvodné seriály prinášala divákom aj vo štvrtok 6. marca 2014 televízia Markíza.
Až 827-tisíc divákov starších ako 12 rokov si nenechalo ujsť Televízne noviny, ktoré sa v oboch hlavných cieľových skupinách stali najsledovanejším programom dňa. V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahli rating 12,3 % a trhový podiel 37,1 %. Darilo sa aj nasledujúcej relácii Športové noviny (rating 10,9 % / share 30,4 % v 12-54).
Najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa stal rodinný seriál Búrlivé víno (rating 11,8 % / share 31,1 % v 12-54). Vychutnalo si ho 811-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Úspešnejší než akékoľvek programy konkurencie bol tiež podvečerný rodinný seriál Chlapi neplačú s nadpriemerným ratingom 9,3 % a druhým najvyšším tohtoročným trhovým podielom 34,4 % v cieľovej skupine 12-54. V rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ si štvrtkovú epizódu pozrelo 568-tisíc divákov.
Na Doma si najviac divákov zvolilo večernú dvojporciu romantického seriálu Sila (rating 2,4 % / share 7,7 % a rating 2,3 % / share 11,4 % v 12-54). Podvečer lámala rekordy druhá epizóda z dvojitej dávky obľúbenej telenovely Keď budeš moja, v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala doposiaľ najvyšší rating 1,6 % aj trhový podiel 8,0 %.
Diváci stanice Dajto zas ocenili poriadnu dávku akcie vo filmoch Aljaška v plameňoch (rating 2,3 % / share 6,5 % v 12-54) a Pomstím tvoju smrť (rating 2,0 % / share 11,2 % v 12-54).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola vo štvrtok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 37,2 %) aj v prime-time (share 37,1 %).

PR oddelenie skupiny Markíza

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;mt

K téme

Operátor UPC pridal 7-dňový TV Archív pre ďalších 42 staníc Železničná spoločnosť Slovensko spúšťa náborovú kampaň „Držíme Slovensko v pohybe“

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.