Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
25. februára 2014 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

MARKÍZA: Búrlivé víno a Televízne noviny s viac než 800-tisíc divákmi

BRATISLAVA 25. februára – Hlavnú spravodajskú reláciu Televízne noviny aj dlhodobo najúspešnejší slovenský seriál Búrlivé víno si v pondelok 24. februára 2014 pozrelo viac než 800-tisíc divákov. Ide o viac než dvojnásobné hodnoty v porovnaní s najsledovanejším programom konkurencie.
Najsledovanejším programom dňa v strategickej cieľovej skupine 12-54 sa stal rodinný seriál Búrlivé víno s ratingom 12,5 % a nadpriemerným trhovým podielom 33,8 %, ktorý je tretí najvyšší od začiatku roka 2014. Nenechalo si ho ujsť 815-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Iba tesne za Búrlivým vínom sa v rebríčku najsledovanejších programov dňa umiestnili Televízne noviny (rating 12,4 % / share 40,6 % v 12-54). V širšej cieľovej skupine 12+ im patrilo celkové prvenstvo s 843-tisíc divákmi pri obrazovkách. Uspeli aj nasledujúce Športové noviny (rating 10,1 % / share 30,2 % v 12-54).
Jednotkou na trhu bola aj záverečná epizóda exkluzívnej šou Zlaté manželky, ktorá zaujala najmä mladé ženy 15-24 s trhovým podielom 35,2 %.
Podvečernému vysielaniu tradične kraľoval rodinný seriál Chlapi neplačú (rating 7,9 % / share 30,5 % v 12-54), ktorý si vychutnalo 541-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Divákov televízie Dajto v pondelok potešil nielen úplne nový grafický vizuál, ale aj večerný komiksový kinohit Batman začína (rating 2,2 % / share 7,0 % v 12-54).
Na Doma sa najlepšie darilo dvojporcii tureckého romantického seriálu Sila (rating 1,9 % / share 6,8 % a rating 2,0 % / share 11,3 % v 12-54). Rekordný rating 1,5 % aj trhový podiel 7,3 % zaznamenala v cieľovej skupine 12-54 obľúbená podvečerná telenovela Keď budeš moja.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 35,5 %) aj v prime-time (share 39,5 %).

PR oddelenie skupiny Markíza

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;bl

K téme

UPC: Rast poplatkov za TV Archív zmení cenu za TV služby Orange Podcast roka 2024 oznamuje nominácie, začína sa hlasovanie verejnosti

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.