Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
17. februára 2014 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

MARKÍZA: Zápas Rusko – Slovensko si pozrelo takmer 1 300 000 divákov

BRATISLAVA 17. februára – Dramatickú tretiu tretinu nerozhodného zápasu Rusko – Slovensko, ktorá vyvrcholila predĺžením a samostatnými nájazdmi, si v nedeľu 16. februára 2014 v univerzálnej cieľovej skupine 12+ nenechalo ujsť až 1 279 000 divákov. Ide o najvyššiu sledovanosť od finále speváckej šou Česko Slovenská SuperStar v decembri 2009.
V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahol strhujúci záver zápasu rating 26,4 % a trhový podiel 72,4 %. Medzi mladými mužmi 12-24 sa jeho podiel vyšplhal na hodnotu 82,0 % a v rámci veľkých miest 12-54 (50 – 100 tisíc obyvateľov) dokonca až 85,1 %.
Markíza v nedeľu obsadila desať najvyšších priečok v rebríčku najsledovanejších programov dňa. Okrem hokeja zabodovali aj Televízne noviny (rating 12,6 % / share 33,1 % v 12-54) či večerný kinohit Sherlock Holmes (rating 10,2 % / share 28,8 % v 12-54).
V sobotu 15. februára 2014 sa najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách stala druhá tretina hokejového zápasu Slovensko – Slovinsko. Pozrelo si ho 906-tisíc divákov starších ako 12 rokov, v cieľovej skupine 12-54 zaznamenal rating 18,7 % a trhový podiel 75,4 %.
Medzi menšími stanicami v sobotu dominovala televízia Dajto. Najviac zabodovala záverečná tretia tretina priameho prenosu duelu USA – Rusko, ktorá dosiahla v cieľovej skupine 12-54 historicky najvyšší trhový podiel 33,1 %. S 377-tisíc divákmi pri obrazovkách v širšej cieľovej skupine 12+ išlo o štvrtý najsledovanejší program od štartu stanice 20. augusta 2012.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) dosiahla v sobotu v cieľovej skupine 12-54 priemerný celodenný trhový podiel 39,9 % a v nedeľu 40,5 %. V porovnaní s konkurenčnou televíznou skupinou ide o viac než dvojnásobné hodnoty.

PR oddelenie skupiny Markíza

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;nr

K téme

UPC: Rast poplatkov za TV Archív zmení cenu za TV služby Orange Podcast roka 2024 oznamuje nominácie, začína sa hlasovanie verejnosti

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.