MARKÍZA: Vo štvrtkovom prime-time zabodovali Markíza, Doma aj Dajto
BRATISLAVA 7. februára – Skupina Markíza vo štvrtok 6. februára 2014 žala úspechy na všetkých troch svojich staniciach. Na Markíze bodovala pôvodná seriálová tvorba a spravodajstvo, na Doma a Dajto zas atraktívne filmové a seriálové akvizície.
Najsledovanejším programom dňa v strategickej cieľovej skupine 12-54 sa stal rodinný seriál Búrlivé víno s tretím najvyšším tohtoročným ratingom 12,8 % aj trhovým podielom 33,3 %. Mimoriadne dramatickú epizódu, na konci ktorej sa Nina Dolinská ocitá na pokraji života a smrti, si nenechalo ujsť 843-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je tretí najlepší výsledok od začiatku roku 2014.
Medzi spravodajskými programami boli jednoznačným víťazom Televízne noviny (rating 12,8 % / share 38,4 % v 12-54). V univerzálnej cieľovej skupine 12+ si ich pozrelo 864-tisíc divákov a stali sa v rámci nej najsledovanejším programom dňa. Výborne sa darilo aj nasledujúcej relácii Športové noviny (rating 11,8 % / share 33,3 % v 12-54).
Jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj večerná séria príbehov Rodinné prípady, ktorá porazila pôvodný komediálny seriál konkurencie. Epizóda s názvom Aj ja budem mamina zaujala najmä ženy 25-34 (share 29,6 %) a divákov v Banskobystrickom kraji 12-54 (share 30,9 %).
Najúspešnejším programom podvečera bol aj vo štvrtok rodinný seriál Chlapi neplačú (rating 8,3 % / share 30,3 % v 12-54). Vychutnalo si ho 548-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Markíza dominovala na televíznom trhu aj v úvode dňa, relácia Teleráno dosiahla v prvej časti po 6:00 v cieľovej skupine 12-54 trhový podiel až 52,6 %. S Teleránom tak vstával každý druhý divák, ktorý mal ráno zapnutý televízor.
Vo štvrtok sa vynikajúco darilo aj stanici Dajto. Akčný film Nico – Viac než zákon (rating 2,9 % / share 7,8 % v 12-54) so Stevenom Seagalom sa stal jej druhým najsledovanejším programom od začiatku roka v oboch hlavných cieľových skupinách. Zabodoval aj Gerard Butler v nasledujúcom premiérovom filme týždňa Gamer (rating 1,4 % / share 7,1 % v 12-54)
Na Doma si najviac divákov vychutnalo romantický seriál Sila (rating 2,0 % / share 6,2 % v 12-54) a veľké finále seriálu Perla Orientu v dvoch častiach za sebou (rating 1,6 % / share 7,5 % a rating 1,5 % / share 12,2 % v 12-54). Druhá epizóda z dvojporcie zaznamenala v cieľovej skupine 12+ trhový podiel až 24,9 %.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola vo štvrtok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 35,8 %) aj v prime-time (share 39,8 %).
PR oddelenie skupiny Markíza
Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
es;nr