Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
5. februára 2014 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

MARKÍZA: Najviac divákov si pozrelo Televízne a Športové noviny

BRATISLAVA 5. februára – Na slovenskom televíznom trhu aj v utorok 4. februára 2014 suverénne dominovala Markíza. V rebríčku najsledovanejších programov dňa obsadila päť najvyšších priečok.
Divácky najúspešnejším programom sa stali Televízne noviny s ratingom 13,2 % a trhovým podielom 40,3 % v strategickej cieľovej skupine 12-54. Nenechalo si ich ujsť 910-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je druhý najlepší výsledok od začiatku roku 2014.
Vynikajúco sa darilo aj nasledujúcej relácii Športové noviny, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala tretí najvyšší tohtoročný rating 12,5 % a druhý najlepší trhový podiel 35,8 %. K obrazovkám pritiahla 736-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je doposiaľ za tento rok absolútne rekordný počet.
Najsledovanejším nespravodajským programom na trhu bol v utorok rodinný seriál Búrlivé víno (rating 12,1 % / share 32,2 % v 12-54), ktorý si vychutnalo 807-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj nasledujúca séria príbehov Rodinné prípady, epizóda s názvom Najlepší priatelia oslovila v rámci cieľovej skupiny 12-54 najmä divákov v Žilinskom (share 31,3 %) a Prešovskom (share 33,5 %) kraji.
Sledovanejší než akékoľvek programy konkurenčných staníc bol okrem hlavného spravodajstva a Búrlivého vína aj podvečerný rodinný seriál Chlapi neplačú (rating 8,6 % / share 31,6 % v 12-54). Pozrelo si ho 560-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Na Doma v utorok výrazne zabodovali romantické seriály Sila (rating 2,4 % / share 7,8 % v 12-54) a Perla Orientu (rating 1,9 % / share 10,0 % v 12-54), v ponuke Dajto bol najúspešnejší kinohit Charlieho anjeli (rating 1,6 % / share 4,5 % v 12-54).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 35,5 %) aj v prime-time (share 38,2 %).

PR oddelenie skupiny Markíza

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;bl

K téme

UPC: Rast poplatkov za TV Archív zmení cenu za TV služby Orange Podcast roka 2024 oznamuje nominácie, začína sa hlasovanie verejnosti

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.