MARKÍZA:Televízne noviny a Búrlivé víno kraľovali stredajšiemu večeru
BRATISLAVA 23. januára – Suverénne najviac divákov prilákala k obrazovkám aj v stredu 22. januára 2014 televízia Markíza.
Najsledovanejším programom dňa sa stali Televízne noviny s ratingom 13,0 % a trhovým podielom 39,1 % v strategickej cieľovej skupine 12-54. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si nenechalo ujsť 830-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Výborne sa darilo aj nasledujúcej relácii Športové noviny (rating 12,1 % / share 34,6 % v 12-54).
Medzi nespravodajskými programami patrilo jednoznačné prvenstvo rodinnému seriálu Búrlivé víno (rating 12,7 % / share 33,3 % v 12-54). V univerzálnej cieľovej skupine 12+ išlo s 838-tisíc divákmi pri obrazovkách o celkovo najsledovanejší program dňa.
Jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj nasledujúca séria príbehov Rodinné prípady, epizóda s názvom Otcovo tajomstvo dosiahla v cieľovej skupine 12-54 zatiaľ najvyšší rating 8,2 % aj trhový podiel 26,2 %.
Podvečer zabodoval historicky najúspešnejší slovenský seriál Susedia. Druhá epizóda z pravidelnej dvojporcie zaznamenala v cieľovej skupine 12-54 rating 8,9 % a trhový podiel 30,5 %. Vychutnal si ju dokonca vyšší počet divákov z širšej cieľovej skupiny 12+, než premiérový denný seriál konkurencie vysielaný v prime-time.
Najúspešnejším programom televízie Doma sa v stredu už tradične stal turecký romantický seriál Sila (rating 2,3 % / share 7,2 % v 12-54).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 35,0 %) aj v prime-time (share 39,2 %).
PR oddelenie skupiny Markíza
Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
es;bl