Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
4. decembra 2013 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

MARKÍZA: Televízne noviny predstihli konkurenciu o státisíce divákov

BRATISLAVA 4. decembra – Televízia Markíza absolútne dominovala slovenskému televíznemu trhu aj v utorok 3. decembra 2013. Patrilo jej päť najsledovanejších programov dňa a v obchodne najdôležitejšom prime-time nedala konkurencii najmenšiu šancu.
Najsledovanejším programom dňa sa stali Televízne noviny s nadpriemerným ratingom 14,2 % aj trhovým podielom 43,6 % v strategickej cieľovej skupine 12-54.
Kvalitné spravodajstvo trhového lídra si nenechalo ujsť až 905-tisíc divákov starších ako 12 rokov, konkurenčná hlavná spravodajská relácia zaostala o takmer polovicu z tejto hodnoty. Zabodovali aj nasledujúce Športové noviny (rating 11,1 % / share 33,0 % v 12-54).
Medzi nespravodajskými programami bol suverénne najúspešnejší rodinný seriál Búrlivé víno (rating 12,8 % / share 33,8 % v 12-54). Utorkový diel pritiahol k obrazovkám 847-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Výraznou jednotkou na trhu bola tiež nasledujúca reality šou Farma (rating 7,6 % / share 28,2 % v 12-54).
Podvečernému vysielaniu kraľuje rodinný seriál Chlapi neplačú, ktorý zaznamenal druhý najvyšší rating 10,7 % a nadpriemerný trhový podiel 38,0 %. Vychutnalo si ho až 655-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je druhý najlepší výsledok od štartu seriálu 26. augusta 2013.
Vynikajúco sa darilo aj popoludňajším Prvým Televíznym novinám s ratingom 7,3 % a druhým najvyšším tohtoročným trhovým podielom 36,3 % v cieľovej skupine 12-54. V rebríčku najsledovanejších programov dňa predstihli hlavné spravodajstvo konkurencie.
V televízii Doma tradične najviac zabodoval romantický seriál Sila (rating 2,2 % / share 7,5 % v 12-54), na Dajto uspel akčný film Americký ninja (rating 2,0 % / share 5,7 % v 12-54).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola v utorok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 40,7 %) aj v prime-time (share 42,3 %).

PR oddelenie skupiny Markíza

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;mt

K téme

UPC: Rast poplatkov za TV Archív zmení cenu za TV služby Orange Podcast roka 2024 oznamuje nominácie, začína sa hlasovanie verejnosti

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.