Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
20. novembra 2013 PR správyPodnikové info od PRservis.skSITA Diskusia()

ING odpovedá cez Facebook na otázky o dôchodkoch a poistení

BRATISLAVA 20. novembra – Kedy je ideálny čas začať si sporiť na dôchodok? Aký je rozdiel medzi II. a III. pilierom? A na čo sa hodí kapitálové životné poistenie? Nielen na tieto otázky vám odpovie nová aplikácia na facebookovej stránke ING Poisťovne Otázky a odpovede s podtitulom Neviete si rady? Poradíme vám my.

Moderné firmy vedú na Facebooku dialóg
Napriek tomu, že množstvo slovenských firiem má dnes na tejto sociálnej sieti vytvorený profil, iba menšina vedie s užívateľmi dialóg. Ako ukazujú prieskumy, viesť iba jednostrannú komunikáciu a promovať značku však užívateľom Facebooku zďaleka nestačí. Medzi príklady aktívneho dialógu s pridanou hodnotou nedávno pribudla aplikácia Otázky a odpovede z dielne ING Poisťovne.

Aplikácia funguje na Facebooku od septembra a je užitočným nástrojom pre všetkých, ktorí hľadajú odpovede na otázky o poistení. „Pri vývoji aplikácie sme mysleli predovšetkým na to, aby sme širokej verejnosti poskytli prehľadný zdroj informácií. Naším cieľom bolo vytvoriť priestor, kde používatelia nájdu stručné a jasné odpovede, vďaka ktorým sa lepšie zorientujú v problematike dôchodkov a životného poistenia,“ opisuje novinku Eva Takáčová, manažérka marketingu poisťovacej časti

Ľudia sa na Facebooku zaujímajú o zabezpečenie budúcnosti
Za pár týždňov svojho fungovania si aplikácia získala množstvo priaznivcov, ktorí vítajú možnosť rozšíriť svoje znalosti ohľadom finančnej budúcnosti. A čo ľudí najviac zaujíma? Vzhľadom na nadchádzajúce legislatívne zmeny v oblasti doplnkového dôchodkového sporenia sú užívatelia zvedaví, čo to v praxi pre nich bude znamenať. „Ľudia registrujú, že od 1. januára 2014 prejde III. pilier obmenou, a preto chcú vedieť, aký vplyv to bude mať na ich doplnkové sporenie na dôchodok s príspevkom zamestnávateľa. Časté sú tiež otázky o fungovaní produktov životného poistenia a možnostiach zabezpečiť svojich najbližších pre prípad úrazu či smrti. Teší nás, že ľudia prejavujú aktívny záujem riešiť svoju finančnú budúcnosť,“ komentuje úspech aplikácie Alena Fábryová, manažérka pre dôchodky ING Tatry-Sympatia a ING DSS.

Ako nová aplikácia funguje?
Obsahuje deväť tematických kategórií, pričom každá z nich sa skladá z vopred definovaných otázok. Pokiaľ však užívateľ medzi nimi nenájde potrebnú informáciu, môže sa opýtať prostredníctvom jednoduchého formulára na čokoľvek ďalšie. Odpoveď následne dostane v podobe správy na svoj facebookový profil a zároveň ju nájde aj v samotnej aplikácii, medzi ostatnými otázkami danej kategórie. Obsah Otázok a odpovedí sa tým neustále rozširuje a stále lepšie reflektuje témy, ktoré ľudí najviac zaujímajú.

Aplikáciu poisťovacej časti ING si môžete vyskúšať na
https://www.facebook.com/ing.poistovna.sk/app_209270895899832?ref=br_tf

Profil ING
ING je globálna finančná inštitúcia holandského pôvodu, ktorá ponúka služby v oblasti bankovníctva, investícií, životného poistenia a správy dôchodkov pre viac ako 85 miliónov klientov v takmer 40 krajinách sveta.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

ax

K téme

Kaufland si udržal postavenie lídra na ceste k nulovému odpadu Udržateľný cestovný ruch a regionálny rozvoj: Inšpirácie z Nórska

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Podnikové info

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.