MARKÍZA: Búrlivé víno a Farma nedali konkurenčným seriálom šancu
BRATISLAVA 12. novembra (SITA) – Televízia Markíza má za sebou úspešný vstup do nového týždňa. V rebríčku najsledovanejších programov dňa obsadila v pondelok 11. novembra 2013 päť najvyšších priečok.
Najsledovanejším programom dňa v strategickej cieľovej skupine 12-54 sa stali Televízne noviny (rating 12,7 % / share 38,6 %). Pozrelo si ich 836-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Druhú priečku obsadil rodinný seriál Búrlivé víno (rating 12,2 % / share 33,3 % v 12-54). Mimoriadne emotívnu časť, v ktorej Ivan Dolinský vyhral svoj boj o život, si nenechalo ujsť 846-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. V tejto univerzálnej cieľovej skupine išlo o najsledovanejší program dňa.
Výraznou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca reality šou Farma s nadpriemerným ratingom 9,0 % a druhým najvyšším trhovým podielom 34,3 % v cieľovej skupine 12-54.
Úspešnejší než oba pôvodné prime-time seriály konkurencie bol aj podvečerný rodinný seriál Chlapi neplačú (rating 8,8 % / share 33,6 % v 12-54). K obrazovkám pritiahol 586-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je štvrtý najlepší výsledok od štartu seriálu 26. augusta 2013.
V televízii Doma sa tradične vynikajúco darilo romantickému seriálu Sila (rating 2,5 % / share 9,0 % v 12-54), zaujal viac než štvrť milióna divákov vo veku nad 12 rokov.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 38,6 %) aj v prime-time (share 40,1 %).
PR oddelenie skupiny Markíza
Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
es;mt