Pondelkovému večeru dominovali Televízne noviny a Búrlivé víno
BRATISLAVA 5. novembra – Televízia Markíza má za sebou úspešný vstup do nového týždňa. V rebríčku najsledovanejších programov dňa obsadila v pondelok 4. novembra 2013 päť najvyšších priečok.
Divácky najúspešnejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stali Televízne noviny (rating 13,1 % / share 38,9 % v 12-54). Nenechalo si ich ujsť 864-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Druhé miesto obsadil rodinný seriál Búrlivé víno (rating 12,5 % / share 33,9 % v 12-54), dramatický boj o život Ivana Dolinského sledovalo 839-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Úspešnejší než všetky prime-time programy konkurencie bol aj podvečerný rodinný seriál Chlapi neplačú s tretím najvyšším ratingom 9,5 % a trhovým podielom 33,2 % v strategickej cieľovej skupine 12-54. K obrazovkám pritiahol 580-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je tretí najlepší výsledok od štartu seriálu 26. augusta 2013.
Výraznou jednotkou na trhu v čase vysielania bola tiež večerná reality šou Farma s ratingom 8,7 % a piatym najvyšším trhovým podielom 32,0 % v cieľovej skupine 12-54. V univerzálnej cieľovej skupine 12+ zaznamenala viac než dvojnásobnú sledovanosť v porovnaní s konkurenčným pôvodným seriálom.
Na obrazovkách televízie Doma sa najlepšie darilo romantickým seriálom Sila (rating 2,6 % / share 9,0 % v 12-54) a Perla Orientu (rating 1,8 % / share 10,6 % v 12-54). Uspeli aj akčné filmy Maximálne riziko (rating 1,8 % / share 5,1 % v 12-54) a Smrtiaca búrka (rating 1,1 % / share 5,8 % v 12-54) vo večernej ponuke stanice Dajto.
Markíza prinášala divácky najúspešnejšie programy na trhu aj v uplynulom 44. týždni 2013 (28. 10. – 3. 11. 2013). V cieľovej skupine 12-54 boli najsledovanejšie nedeľné Televízne noviny (rating 14,6 % / share 37,2 %) a mimo spravodajstva pondelkové Búrlivé víno (rating 12,8 % / share 35,2 %).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 40,9 %) aj v prime-time (share 41,7 %).
PR oddelenie skupiny Markíza
Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
es;nr