MARKÍZA: Rekordní Chlapi neplačú pokorili hranicu 600-tisíc divákov!
BRATISLAVA 30. októbra – Podvečerný rodinný seriál Chlapi neplačú si získava medzi divákmi televízie Markíza čoraz väčšiu popularitu. V utorok 29. októbra 2013 prekonal všetky doterajšie rekordy sledovanosti.
Včerajšia časť dosiahla v strategickej cieľovej skupine 12-54 absolútne najvyšší rating 9,9 % a nadpriemerný trhový podiel 36,5 %. K obrazovkám pritiahla až 611-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je najvyšší počet od štartu seriálu 26. augusta 2013.
Celkovo najsledovanejším programom utorka v oboch hlavných cieľových skupinách sa stali Televízne noviny (rating 13,0 % / share 38,9 % v 12-54). Kvalitné spravodajstvo trhového lídra si nenechalo ujsť 882-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, ide o najvyšší počet od začiatku apríla 2013.
Medzi nespravodajskými programami patrilo prvenstvo rodinnému seriálu Búrlivé víno (rating 12,3 % / share 32,6 % v 12-54), ktorý si pozrelo 797-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Výraznou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca reality šou Farma (rating 8,2 % / share 29,9 % v 12-54).
Ponuke menších staníc kraľoval romantický seriál Sila (rating 2,9 % / share 9,8 % v 12-54), ktorý si v televízii Doma vychutnalo vyše štvrť milióna divákov (12+).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola v utorok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 38,1 %) aj v prime-time (share 40,1 %).
PR oddelenie skupiny Markíza
Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
es;bl