Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
25. októbra 2013 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

MARKÍZA: Farma dosiahla vo štvrtok rekordný trhový podiel

BRATISLAVA 25. októbra – Televízia Markíza nedala konkurencii šancu ani vo štvrtok 24. októbra 2013. V rebríčku najsledovanejších programov dňa obsadila šesť najvyšších priečok.
Najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stal rodinný seriál Búrlivé víno (rating 13,3 % / share 34,9 % v 12-54). Nenechalo si ho ujsť 850-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je v prípade častí vysielaných o 20:30 druhý najvyšší počet.
Medzi spravodajskými reláciami vo štvrtok dominovali Televízne noviny (rating 12,7 % / share 41,7 % v 12-54). Kvalitné spravodajstvo trhového lídra si pozrelo 828-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Uspeli aj nasledujúce Športové noviny (rating 11,2 % / share 33,1 % v 12-54).
Výraznou jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj večerná reality šou Farma s tretím najvyšším ratingom 9,7 % a rekordným trhovým podielom 35,0 % v strategickej cieľovej skupine 12-54. K obrazovkám prilákala 541-tisíc divákov z univerzálnej cieľovej skupiny 12+, čo je druhý najvyšší počet od štartu štvrtej série.
Vynikajúco sa darilo aj podvečernému rodinnému seriálu Chlapi neplačú (rating 8,8 % / share 37,8 % v 12-54). Štvrtková časť prilákala k obrazovkám 553-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je tretí najvyšší počet od začiatku vysielania seriálu 26. augusta 2013. V cieľovej skupine mladých žien 15-24 sa trhový podiel vyšplhal až na hodnotu 58,7 %.
V televízii Doma si post najúspešnejšieho programu udržiava romantický seriál Sila (rating 2,6 % / share 8,9 % v 12-54). S 261-tisíc divákmi vo veku nad 12 rokov išlo o najsledovanejší program v rámci ponuky menších staníc.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola vo štvrtok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 40,4 %) a s najlepším štvrtkovým výkonom 43,9 % v rámci jesennej sezóny aj v prime-time.

PR oddelenie skupiny Markíza

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;mt

K téme

UPC: Rast poplatkov za TV Archív zmení cenu za TV služby Orange Podcast roka 2024 oznamuje nominácie, začína sa hlasovanie verejnosti

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.