Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
18. októbra 2013 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

Najviac divákov si vo štvrtok pozrelo Televízne noviny a Búrlivé víno

BRATISLAVA 18. októbra – Slovenskému televíznemu trhu vo štvrtok 17. októbra 2013 absolútne dominovala Markíza. V rebríčku najsledovanejších programov dňa obsadila päť najvyšších priečok.
Celkovo najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stali Televízne noviny (rating 12,0 % / share 42,0 % v 12-54). Kvalitné spravodajstvo trhového lídra si nenechalo ujsť 805-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Divácky najúspešnejším nespravodajským programom bol rodinný seriál Búrlivé víno (rating 11,6 % / share 31,6 % v 12-54), ktorý si vychutnalo 781-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Výraznou jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj nasledujúca reality šou Farma (rating 8,3 % / share 31,1 % v 12-54).
Vynikajúco sa darilo aj podvečernému rodinnému seriálu Chlapi neplačú (rating 8,2 % / share 37,0 % v 12-54), ktorý výrazne predstihol konkurenčnú súdnu šou.
Z ponuky menších staníc si najviac divákov vybralo romantický seriál Sila (rating 3,0 % / share 10,6 % v 12-54) televízie Doma. K obrazovkám ich zasadlo 287-tisíc v rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+, s trhovým podielom až 17,4 %.
Zabodoval aj akčný film týždňa Červená horúčava (rating 2,1 % / share 6,1 % v 12-54) v prime-time televízie Dajto. V cieľovej skupine muži 30-54 išlo o druhý najsledovanejší film v tomto roku s ratingom 4,0 % a trhovým podielom 10,4 %.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola v utorok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 39,7 %) aj v prime-time (share 43,6 %).

PR oddelenie skupiny Markíza

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;mt

K téme

Slováci zo značiek najviac veria dm drogerie markt Tisíce ľudí v núdzi budú mať krajšie Vianoce: Potravinová zbierka v Tescu prinesie pomoc takmer 230-tisíc eur

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.