Viete ako na prvý pohľad poznať čerstvé mäso?
BRATISLAVA 5. septembra – Akú farbu má mať čerstvé mäso, čo si všímať na etiketách výrobkov, ako si doma skladovať zeleninu, … Aj takéto informácie sa môžu kupujúci dozvedieť vďaka videoblogu s názvom Čo na pulte, to na jazyku.
Prostredníctvom videí manažér kontroly kvality spoločnosti Tesco Stores SR, a.s., Marek Petra, radí zákazníkom, čo si treba všímať pri nákupe potravín priamo v predajni a na čo si dať pozor. „Zmyslom našich videoblogov je poradiť spotrebiteľom ako na prvý pohľad spoznať kvalitu a čerstvosť. Teda, aby za svoje peniaze dostali skutočne zaslúženú hodnotu,“ vysvetľuje zmysel Marek Petra.
Videá budú zverejnené aj prostredníctvom facebookovej stránky Tesca. Hneď prvé – pilotné video – radí ako podľa zraku, dodatočne i podľa čuchu ako spoznať čerstvé bravčové, hovädzie, alebo hydinové mäso. Prípadne ako zistiť na prvý pohľad i vek zvierat. „Prvú tému sme si určili sami. No chcem, aby nám diváci prostredníctvom facebooku sami navrhli témy, ktoré by ich zaujímali,“ pokračuje Marek Petra. Druhý diel napríklad vysvetľuje prečo sa neoplatí doma zamrazovať chladené mäso.
Marek Petra pri príprave scenárov vychádza z vlastných dlhoročných skúseností. V spoločnosti Tesco Stores SR, a.s. totiž má na starosti kontrolu potravín v distribučných centrách odkiaľ sa prepravujú do predajní. Len pre ilustráciu len v minulom finančnom roku spolu so svojimi kolegami skontroloval celkovo 2,6 milióna kg čerstvých potravín.
Video: Čo na pulte, to na jazyku – 1. diel
http://www.youtube.com/watch?v=9P5j2TzmuNo&feature=youtu.be
Video: Čo na pulte, to na jazyku – 2. diel
http://www.youtube.com/watch?v=9P5j2TzmuNo&feature=youtu.be
PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
ax