MARKÍZA: Búrlivé víno nedalo konkurenčnej reality šou šancu
BRATISLAVA 21. augusta – Vyvoleným programom najväčšieho počtu televíznych divákov sa aj v utorok 20. augusta 2013 stalo Búrlivé víno. Pôvodný rodinný seriál televízie Markíza si opäť bez problémov poradil s novinkovou reality šou konkurencie a v porovnaní s pondelkom dosiahol ešte vyššiu sledovanosť.
V strategickej cieľovej skupine 12-54 zaznamenalo Búrlivé víno rating 11,8 % a trhový podiel 34,3 %. K obrazovkám pritiahlo celkovo 743-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Seriál je dlhodobou srdcovou záležitosťou najmä pre mladé ženy 15-24, ktoré Markíze zabezpečili trhový podiel až 53,0 %.
Konkurenčnú reality šou v rebríčku najsledovanejších programov dňa predstihol aj nasledujúci premiérový diel reality šou Zámena manželiek. Darilo sa mu v cieľovej skupine mladých žien 12-24 (share 28,0 %), ako aj v Prešovskom (share 29,8 %) a Žilinskom (share 32,7 %) kraji v rámci cieľovej skupiny 12-54. Najsledovanejšou spravodajskou reláciou dňa boli v utorok Televízne noviny s ratingom 9,9 % a trhovým podielom 38,1 % v cieľovej skupine 12-54. Medzi vysokoškolsky vzdelanými divákmi 12-54 sa podiel relácie vyšplhal až na hodnotu 52,0 %.
Z ponuky menších staníc si najviac divákov (288-tisíc v 12+) zvolilo romantický seriál Sila (rating 3,0 % / share 9,8 % v 12-54) televízie Doma. Vynikajúco sa mu darilo aj v cieľovej skupine mladých žien 15-24 (share 17,6 %).
„Telka pre chlapa“ Dajto v utorok úspešne oslávila svoje 1. narodeniny akčným thrillerom Collateral (rating 1,2 % / share 6,0 % v 12-54). Atraktívny film s Tomom Cruisom v hlavnej úlohe oslovil hlavne divákov v mestách od 50- do 100-tisíc obyvateľov 12-54 (share 14,8 %) a mužov 25-34 (share 15,7 %).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola v utorok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 35,3 %) aj v prime-time (share 39,7 %).
PR oddelenie skupiny Markíza
Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
ig;nr