Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
14. augusta 2013 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

TV Markíza: Romantický seriál Sila prekonal hranicu 300-tisíc divákov

BRATISLAVA 14. augusta – Nový romantický seriál Sila prekonáva na obrazovkách televízie Doma jeden rekord za druhým. V utorok 13. augusta 2013 dosiahol najlepšie výsledky sledovanosti od svojho minulotýždňového štartu a zároveň sa stal suverénne najúspešnejším programom v rámci ponuky menších staníc. V strategickej cieľovej skupine 12-54 zaznamenala Sila rekordný rating 3,8 % aj trhový podiel 13,1 %. K obrazovkám pritiahla až 314-tisíc divákov z univerzálnej cieľovej skupiny 12+, v rámci ktorej si taktiež pripísala na konto najlepší rating 6,7 % aj trhový podiel 19,6 %. Včerajší diel seriálu Sila sa tiež stal najsledovanejším akvizičným programom stanice Doma odvysielaným od začiatku roka 2013 v oboch hlavných cieľových skupinách. Aj vďaka mimoriadnemu úspechu tureckej seriálovej novinky bola televízia Doma v rámci cieľovej skupiny 12-54 v utorok trhovou trojkou celodenne (share 5,8 %) aj v prime-time (share 6,1 %).
Celkovo najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách bol v utorok už klasicky pôvodný rodinný Búrlivé víno na obrazovkách televízie Markíza. V cieľovej skupine 12-54 dosiahol rating 11,6 % a trhový podiel 35,5 %. Pozrelo si ho až 733-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Vinárska sága si podmanila najmä mladé ženy 15-24, ktoré Markíze zabezpečili trhový podiel až 54,0 %.
Najsledovanejšou hlavnou spravodajskou reláciou sa stali Televízne noviny (rating 8,0 % / share 35,7 % v 12-54), ktorým sa vynikajúco darilo aj v Bratislavskom kraji 12-54 (share 45,2 %) či v cieľovej skupine vysokoškolsky vzdelaných divákov 12-54 (share 48,4 %).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 36,1 %) aj v prime-time (share 41,0 %).

PR oddelenie skupiny Markíza

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

ig;mt

K téme

UPC: Rast poplatkov za TV Archív zmení cenu za TV služby Orange Podcast roka 2024 oznamuje nominácie, začína sa hlasovanie verejnosti

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.