Tesco Potraviny domov sa rozširuje o „drive in“ možnosť
BRATISLAVA 9. júla – Tesco rozširuje unikátnu online službu Potraviny domov o novú možnosť Klikni & Vyzdvihni. Vďaka nej si zákazníci budú môcť svoj nákupný zoznam spraviť cez internet a už pripravený tovar vyzdvihnúť v špeciálnom „drive in“ zariadení. Samozrejme v lehote, ktorá im najviac vyhovuje, napríklad pri ceste z práce. ,,Novú službu Klikni & Vyzdvihni spúšťame od 15. júla 2013 pri hypermarkete Tesco Extra Zlaté piesky v Bratislave, rovnaký deň v Nitre a 18. júla v Košiciach,“ uviedla Katarína Tokárová, e-commerce manažérka Tesco Stores SR, a.s.
Možnosť Klikni & Vyzdvihni si môže zákazník vybrať pri tvorení nákupného zoznamu cez webstránku itesco.sk/potravinydomov. Tovar si zákazník môže sám vyzdvihnúť vo vyhovujúcom dvojhodinovom intervale na presne určenom mieste. V prípade Bratislavy na parkovisku pred hypermarketom Tesco Extra Zlaté piesky. „Na tento účel sme postavili špeciálne výdajné miesto, s chladiacim aj mraziacim zariadením, kde si nákup môžu zákazníci vyzdvihnúť,“ spresňuje Katarína Tokárová.
Výdajné miesta sú k dispozícii denne od 8. hod. do 22. hod. V praxi to znamená, že zákazník príde autom k výdajnému miestu na parkovisku vedľa hypermarketu a tam ho už bude jeho nákup čakať pripravený. Nemusí tak prakticky ani vystúpiť z auta. Služba Tesco Potraviny domov s dovozom tovaru k zákazníkovi stojí od 2,49 do 3,99 eura podľa času dodania tovaru. Možnosť osobného vyzdvihnutia tovaru Klikni & Vyzdvihni bude stáť 1,99 eura. Rovnako ako pri donáške potravín domov si zákazník bude môcť zvoliť z dvoch spôsobov platenia – vopred cez internet alebo prostredníctvom platobnej karty pri vyzdvihnutí nákupu.
Tým sa však novinky Tesco Stores SR, a.s. nekončia. Spolu so službou Klikni & Vyzdvihni spoločnosť rozširuje pole pôsobnosti samotnej donášky potravín domov. V súčasnosti služba Tesco Potraviny domov funguje v Bratislave a okolitých mestách, kde ju týždenne využíva viac ako tisíc ľudí. „Zároveň s roznáškou potravín, drogérie, základného textilu či domácich potrieb začíname i v Košiciach, Nitre, a ich širšom okolí,“ vysvetľuje Michal Dyttert, člen predstavenstva spoločnosti Tesco Stores SR, a.s. Celkovo tak služba Tesco Potraviny domov bude dostupná pre viac ako 1,1 milióna ľudí na Slovensku. Zahŕňať bude napríklad i Vráble, Zlaté Moravce či časti Prešova.
Službu Tesco Potraviny domov vrátane Klikni & Vyzdvihni spoločnosť spustí od 15. júla 2013 aj v Nitre a jej okolí (Zlaté Moravce, Vráble) a od 18. júla 2013 v Košiciach. Služba pokryje aj okolité regióny: Košice-okolie, Moldava nad Bodvoua časť Prešova.
Tesco v súvislosti so spustením služby Klikni & Vyzdvihni a s rozšírením Tesco Potraviny domov v nových lokalitách prijme 60 ľudí. Všetci pracovníci Potraviny domov vrátane vodičov a pracovníkov vychystávania tovaru, ktorí pripravujú nákupy, prejdú špeciálnym školením. Tesco na rozvoz objednaného tovaru využíva len vlastné špeciálne upravené autá, ktoré majú časť na prevoz trvanlivých potravín, chladiacu a mraziacu časť na dodržanie teplotného reťazca.
Ako funguje služba Klikni & vyzdvihni?
• Zákazník si nakúpi prostredníctvom internetovej stránky itesco.sk/potravinydomov a vyberie si možnosť Klikni & Vyzdvihni
• Svoj nákup si príde vyzdvihnúť osobne pri predajni denne od 8.00 do 22.00 hod.
(hypermarket Tesco Extra Košice, hypermarket Tesco Nitra)
• Zákazník si môže vybrať z dvoch spôsobov úhrady: platbu vopred cez internet alebo kartou pri prevzatí tovaru
• Ceny tovarov sú rovnaké ako v hypermarkete v deň prevzatia nákupu vrátane akcií
Ako funguje služba Tesco Potraviny domov?
• Spoločnosť Tesco službu Potraviny domov spustila na Slovensku v októbri 2012 v Bratislave. Od polovice júla ju rozširuje do Košíc, Nitry a okolia.
• Zákazník si pohodlne doma po registrácii cez webstránku itesco.sk/potravinydomov vytvorí nákupný zoznam z vyše 20-tisíc výrobkov – chladené potraviny, mrazené potraviny, trvanlivé potraviny, drogéria, vybraný priemyselný tovar
• Zvolí si čas, ktorý mu vyhovuje. K dispozícii má 7 dní v týždni, 2-hodinové časy rozvozu medzi 8.00 a 22.00 hod. (na nasledujúci deň alebo až do troch týždňov).
• Nákup zákazníkovi privezú špeciálne zaškolení pracovníci domov až k dverám.
• Zákazník si môže vybrať z dvoch spôsobov úhrady: platbu vopred cez internet alebo kartou pri prevzatí tovaru.
• Ceny tovarov sú rovnaké ako v hypermarkete v deň prevzatia nákupu vrátane akcií
• Pokiaľ náhodou nie je niektorá položka z nákupného zoznamu zákazníka k dispozícii, vyberie pracovník vhodnú náhradu. Záleží potom už iba na zákazníkovi, či sa pre túto alternatívu rozhodne alebo ju odmietne.
• Kontrolovaná teplota pri rozvoze tovaru
• Viac informácií je na itesco.sk/potravinydomov
Spoločnosť Tesco Stores SR, a. s., člen Zväzu obchodu a cestovného ruchu SR, vstúpila na slovenský trh v roku 1996 a v súčasnosti prevádzkuje 141 obchodov, z toho 5 obchodných domov, 30 expresov, 62 hypermarketov, z toho 8 Extra, 44 supermarketov a 18 čerpacích staníc. Prevádzkuje tiež dve distribučné centrá na potraviny v Beckove a v Prešove a štyri obchodné centrá Galéria v Bratislave-Lamači, Trnave, Nitre a Dunajskej Strede, v ktorých je vyše 150 obchodov so zameraním najmä na módu, obuv, doplnky, ako aj široké spektrum služieb vrátane občerstvenia a možností zábavy najmä pre deti. V roku 2012 spustila i unikátnu službu Tesco Potraviny domov. So svojimi 10 000 zamestnancami patrí spoločnosť Tesco k najväčším súkromným zamestnávateľom na Slovensku. Základom filozofie spoločnosti Tesco je poskytnúť zákazníkovi najvyššiu kvalitu za najlepšiu cenu a stať sa obchodom pre všetkých.
PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
bx