Slovensku fandíme na tribúnach i regáloch
BRATISLAVA 7. mája – V krajine bryndzových halušiek skrátka slovenská bryndza chýbať nemôže. Ani mlieko spod Tatier či kurence od slovenských dodávateľov. Jednoducho Slovensko Slovákom chutí. Pretože žijeme v krajine, ktorej fandíme nie len na hokejových štadiónoch, ale i na pultoch obchodov.
To pravé
Podčiarkuje to napríklad záujem zákazníkov o privátnu značku siete Tesco – Pravá chuť. Jej výrobky vychádzajú výlučne z tradičných receptúr a najslovenskejších ingrediencií. Sortiment značky Pravá chuť jednoducho ponúka Slovákom skutočne to pravé. Stačí si prečítať názvy produktov. Od bryndzovej nátierky, cez klasickú svodru, korbáčiky až po zamatové jogurty.
Slovenské kurčatá
Tým sa však výpočet podpory slovenských výrobkov na regáloch siete Tesco nekončí. Významným úspechom v podpore slovenskej produkcie potravín je i ponuka kureniec. Práve v reťazci zákazníci kúpia výlučne kurčatá od slovenských dodávateľov.
Lokálni pekári
Do tretice, zahryznúť sa do slovenskej kvality môžu zákazníci Tesca i v sortimente čerstvého pečiva. Práve lokálni pekári sú totiž kľúčovými dodávateľmi reťazca. Špeciálnu kapitolu predstavujú práve mliečne výrobky, na ktoré Slovensko môže byť právom pyšné. V tejto oblasti triumfuje predovšetkým Tesco Horské mlieko, ktoré pochádza z horských a podhorských oblastí Tatier.
Skrátka i na pultoch zákazníci radi fandia Slovensku.
PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk.