Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
30. augusta 2012 PR správyPodnikové info od PRservis.skSITA Diskusia()

BASF dizajnéri uspeli pri udeľovaní cien „red dot award“

BRATISLAVA 30. augusta – Spoločnosť BASF Coatings a dizajnová agentúra „Are We Designer“ sú víťazi ceny „red dot award: komunikačný dizajn“, a to za výslednou podobu svojho globálneho trend booku farieb. „red dot award“ je celosvetovo najrenomovanejšia cena za dizajn. Len v oblasti „Komunikácie“ sa o ocenenie uchádzalo viac ako 6 000 prác zo 43 krajín. Dizajnéri z BASF Coatings zaujali zákazníkov z automobilového priemyslu, ako aj porotu svojím jedinečným stvárnením automobilových farebných trendov.

BASF Coatings každoročne vydáva v malom exkluzívnom náklade celosvetový trend book pre svojich automobilových zákazníkov. Kniha slúži automobilovým dizajnérom ako pracovný prostriedok, ktorý súčasne informuje a inšpiruje. Trend book popisuje posun spoločenských smerov a vývoj trendov. Výsledné farebné motívy sú následne ilustrované v trend booku s originálnymi farebnými vzorkami. Spoločnosť BASF spolupracovala s kolínskou dizajnovou agentúrou „Are We Designer“ už po siedmykrát.

Farba laku je viac ako len farba
Zmysel trend booku nespočíva len v zrozumiteľnom predstavení svetových trendov a tomu zodpovedajúcim farebným návrhom. „Naniesť prirodzené farby a ich drobné nuansy na papier je ťažké. Pri lakoch je k tomu ešte navyše nutné pripočítať vzájomnú súhru troch ďalších faktorov: samotnú farbu, efekt a povrch,“ hovorí dizajnér BASF Mark Gutjahr. Preto bola farebná sekcia doplnená individuálnymi lakovanými vzorkami, ktoré automobilovým dizajnérom ukazujú, čo je možné a čo by možné mohlo byť. Na základe týchto farebných vzoriek a v spolupráci s automobilovými spoločnosťami môžu byť vyvinuté individualizované farby lakov.

„Vďaka cene „red dot“ sme získali najvýznamnejšie ocenenie v oblasti dizajnu, aké môže byť. Minulý rok sme získali cenu Materialica Design + Technology Award, a zároveň sme boli ocenení v súťaži Automotive Brand Contest za farebnú inováciu XFine®. To nám ukazuje, že sme na správnej ceste s naším vývojom farieb a tým, ako pre účely automobiliek dokážeme pripraviť farby a ilustrovať ich,“ zhrnul Dr. Wolfgang Reckordt, riaditeľ marketingu pre Automotive OEM Coatings Europe v BASF.

„red dot“ ako pečať kvality
Už od roku 1954 vyznamenáva Design centrum Severného Porýnia – Vestfálska výnimočný dizajn. Žiadaná cena „red dot“ sa etablovala ako medzinárodne uznávaná pečať kvality a je udeľovaná v troch kategóriách: produktový dizajn, dizajnové koncepty a komunikačný dizajn. V kategórii „komunikačný dizajn“ vyberá víťaza 15 porotcov – medzinárodných dizajnových expertov – podľa transparentných kritérií (originalita, sociálna relevancia, estetika, oslovenie cieľovej skupiny, atď.). Ocenené produkty budú prezentované i verejnosti, a to na špeciálnej výstave „Design on stage – víťazi red dot award: komunikačný dizajn 2012“ v berlínskej „Alte Münze“ od 25. – 28. októbra 2012.

Ďalšie informácie k téme dizajn v BASF nájdete na: http://www.colordesign.basf.com.

O spoločnosti BASF
Spoločnosť BASF – The Chemical Company je globálnym lídrom v oblasti chemického priemyslu. Spoločnosť má veľmi široké produktové portfólio zahŕňajúce chemikálie, plasty, stavebné materiály, poľnohospodárske produkty aj jemnú chémiu. Kombinujeme ekonomický úspech, sociálnu zodpovednosť a ochranu životného prostredia. Spoločnosť je spoľahlivým partnerom pre prakticky všetky priemyslové odvetvia a svojim partnerom ponúka produkty s vysokou pridanou hodnotou a inteligentné systémové riešenia, ktoré im umožňujú dosahovať stále väčšie úspechy. Naše produkty a systémové riešenia prispievajú k šetrnému hospodáreniu so zásobami, zaručujú zdravú výživu a pomáhajú zlepšovať kvalitu ľudského života. Náš prínos je zhrnutý do nášho korporátneho cieľa: Tvoríme chémiu pre trvalo udržateľnú budúcnosť. Spoločnosť BASF vyvíja nové technológie s potenciálom hľadania odpovedí na globálne problémy, ako sú zmeny klímy, potreba vyššej energetickej efektívnosti a vyššej mobility. BASF ku ko
ncu roka 2011 zamestnávala 111 000 ľudí a v roku 2011 vykázala tržby vo výške 73,5 miliárd eur. Akcie spoločnosti BASF sú obchodované na akciových trhoch vo Frankfurte (BAS), Londýne (BFA) a Zürichu (AN). Viac informácií o spoločnosti BASF nájdete na internete na adrese www.basf.com alebo na Social Media Newsroom na stránke newsroom.basf.com.

BASF v Slovenskej republike
Na Slovensku je spoločnosť BASF aktívna už niekoľko desaťročí. Prostredníctvom inteligentných riešení a vysoko kvalitných produktov pomáhame našim zákazníkom byť stále úspešnejšími. Odborníci BASF poskytujú poradenstvo nielen v oblasti spracovania produktov firmy BASF, ale aj na poli bezpečnosti, ochrany životného prostredia a úspor energie. Spoločnosť BASF je kompetentným partnerom všetkých dôležitých odvetví slovenského hospodárstva, ku koncu roka 2011 mala spoločnosť BASF na Slovensku 182 zamestnancov a v roku 2011 dosiahla obrat vo výške 112 miliónov eur. Ďalšie informácie o spoločnosti BASF na Slovensku sú dostupné na stránke www.basf.sk.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

ax

K téme

Veľká noc je aj o farbách, väčšina ojazdených áut má len jednu zo štyroch BASF dodáva laky pre inovatívny elektromobil

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Podnikové info

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.