Azet.sk rozšíril svoje portfólio portálov o Autovia.sk
BRATISLAVA 4. apríla – Internetová jednotka Azet.sk nadobudla od spoločnosti Alma Media 100 % akcií portálu Autovia.sk. Autovia.sk je tretím najnavštevovanejším internetovým autobazárom na Slovensku.
Portál Autovia.sk bol spustený v roku 2001 a dnes ho mesačne navštevuje 280 933 reálnych používateľov zo Slovenska (zdroj: Gemius Explorer, RUsk 01/2013). Portál bol prvou webovou stránkou s auto-moto inzerciou na Slovensku, ktorý ponúkal možnosť kupovať a predávať nové a ojazdené autá, ako aj motorky, náhradné diely, nákladné autá a karavany. Autovia.sk navyše poskytuje rôzne služby, napríklad adresár miestnych predajcov áut, vzory zmlúv, štatistické údaje o vývoji cien konkrétnych modelov áut, ako aj novinky a testy áut.
Azet.sk, ktorý prevádzkuje slovenský portál s auto-moto inzerciou Autobazar.sk, využije svoju pozíciu na trhu na ďalší rozvoj značky Autovia.sk s cieľom stať sa silnou platformou pre spotrebiteľov a obchodných partnerov.
„Touto akvizíciou urobila spoločnosť Azet.sk dôležitý strategický krok smerom k budúcemu rozširovaniu svojho on-line portfólia auto-moto inzercie na Slovensku a k posilneniu našej pozície na trhu,“ hovorí generálny riaditeľ spoločnosti Azet.sk Milan Dubec.
PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk.