Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
12. júla 2012 PR správyŠport od PRservis.skSITA Diskusia()

Corgoň vyhlasuje anketu o cenu Fair Play

BRATISLAVA 12. júla – Únia ligových klubov a značka Corgoň vyhlasujú v nadchádzajúcom ročníku Corgoň ligy prvý ročník ankety o Cenu Corgoň Fair Play. Cenu môže získať každý hráč Corgoň ligy v sezóne 2012/2013 na základe hodnotenia komisie, ktorú zostaví Únia ligových klubov v spolupráci so značkou Corgoň.

Cieľom ankety o Fair Play hráča Corgoň ligy je oceniť futbalistu, ktorý bude príkladom férovosti, tolerancie, a rešpektovania etických princípov v športe. Pre futbalového hráča totiž musí byť dôležitý nielen výsledok, ale aj spôsob, akým sa k nemu dopracoval.

„Rozhodli sme sa oceniť nielen futbalové zručnosti, ale aj charakterové vlastnosti a férové správanie hráčov, ktorí svojím herným prejavom prispievajú k zvyšovaniu úrovne Corgoň ligy. Zodpovednosť a rešpektovanie etických princípov patria medzi základné hodnoty spoločnosti HEINEKEN Slovensko, a aj preto sme sa rozhodli s našou značkou Corgoň oceniť hráča, ktorý bude v týchto hodnotách príkladom pre ostatných,“ povedala Jana Hypšová, manažérka korporátnych vzťahov spoločnosti Heineken Slovensko.

Corgoň liga tak po skončení sezóny 2012/2013 spozná nielen najlepšiu jedenástku, najlepšieho trénera a objav sezóny, ale aj najférovejšieho futbalistu roka.

„ Teší nás, že môžeme spoločne so značkou Corgoň podporiť našich hráčov v zodpovednosti a férovosti, ktorá k športu neodmysliteľne patrí. Hoci sa od futbalistov vyžadujú najmä kvalitné herné výkony a výsledky, naším spoločným cieľom je poukázať aj na dôležitosť férového správania sa hráčov, ktorí svojím vystupovaním môžu byť príkladom nielen pre svojich spoluhráčov, súperov, ale aj fanúšikov,“ povedal Dušan Tittel, prezident Únie ligových klubov.

Značka Corgoň je partnerom slovenského futbalu už od konca deväťdesiatych rokov. Počas rokov 2000 – 2002 bol Corgoň jedným z najväčších partnerov najvyššej futbalovej súťaže na Slovensku. V roku 2003 sa značka Corgoň stala hlavným partnerom najvyššej futbalovej súťaže a zároveň jej titulárnym partnerom. Od sezóny 2003/2004 preto najvyššia slovenská futbalová súťaž nesie oficiálny názov Corgoň liga.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

ax

K téme

Odvážna zmena receptúry Slovákom zachutila, gastro prevádzkam svitá na lepšie časy Slováci si stále najradšej vychutnávajú svetlý ležiak, čoraz obľúbenejšie sú vratné fľaše

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Šport

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.