Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
20. apríla 2012 PR správyPodnikové info od PRservis.skSITA Diskusia()

Pivo Corgoň prináša spotrebiteľom obalové inovácie

BRATISLAVA 20. apríla – Corgoň je jedným z najstarších pív na Slovensku a svojim priaznivcom dlhodobo prináša inovácie v oblasti obalov. Od apríla tohto roku podčiarkuje svoju kvalitu aj novými, pre konzumenta praktickejšími obalmi s novým dizajnom. Úplnou novinkou v segmente piva sú trhacie, tzv. ZIP fólie, ktoré zjednodušia spotrebiteľom nákup a uľahčia manipuláciu. Na všetkých obaloch odteraz Corgoň spotrebiteľov upozorňuje aj na svoju bohatú históriu od roku 1896. Moderný dizajn obalov zároveň zvyšuje vnímanie kvality piva značky Corgoň, ktorá je jednou z najpopulárnejších značiek piva na Slovensku.

Prakticky a pohodlne
Značka piva Corgoň už niekoľko rokov prináša spotrebiteľom novinky v oblasti obalovej techniky. V roku 2007 uviedol Corgoň ako prvé pivo na Slovensku 1,5 litrové maxifľaše a stal sa tak priekopníkom v dnes veľmi úspešnom segmente piva v tomto type obalov. O rok neskôr opäť ako prvý na Slovensku priniesol 2-litrové maxifľaše a pivo Corgoň je dnes jedinou slovenskou značkou piva s dvojlitrovou maxifľašou vo svojom portfóliu. Tento rok prináša Corgoň ďalšiu praktickú inováciu, ktorá je úplnou novinkou na pivnom trhu – praktickú trhaciu ZIP fóliu pre šesťbalenia piva Corgoň v 1,5 l a 2l fľašiach. „Corgoň je prvou pivnou značkou, ktorá ponúka spotrebiteľom praktickú ZIP fóliu. Vďaka nej si môže zákazník pohodlne oddeliť dve alebo štyri maxifľaše z celého balenia. Fólia bezpečne udrží oddelené pivá pohromade, a tým umožní veľmi jednoduchú a praktickú manipuláciu. Zákazník si tak môže byť istý, že si svoje obľúbené pivo donesie domov pohodlne. Aby sme zároveň zlepšili vizibilitu produktu pre spotrebiteľa, rozhodli sme sa pre potlačenú ZIP fóliu s moderným dizajnom,“ vysvetľuje Loic Morvan, marketingový riaditeľ spoločnosti Heineken Slovensko.

História a moderný charakter
Ďalšou novinkou značky Corgoň je nový vzhľad plechoviek, sklenených fliaš a maxifliaš. Nový dizajn obalov bol vyvinutý v súlade s modernými trendmi tak, aby sa okrem praktickosti zvýšila aj ich vizibilita a zvýšilo sa vnímanie kvality u spotrebiteľa. Trendový embosovaný symbol na obale odkazuje na históriu značky, ktorá nepretržite pokračuje od roku 1896. Nová fľaša je v porovnaní s pôvodnou vyššia a štíhlejšia a maxifľaše majú navyše praktickejší úchop. „Obal je to prvé, čo si spotrebiteľ všimne. Naším zámerom pri tvorbe nových obalov bolo priniesť pridanú hodnotu nielen z hľadiska úžitkovosti, ale aj z hľadiska samotného dizajnu a podporiť vnímanie vysokej kvality piva Corgoň samotným spotrebiteľom. Nové obaly svojím vzhľadom prepájajú bohatú históriu značky s jej moderným charakterom,“ hovorí Loic Morvan.

Kvalitné pivo už 116 rokov
Pivo Corgoň má na Slovensku dlhoročnú tradíciu. Je jedným z najstarších slovenských pív, začalo sa variť v Nitre už v roku 1896 a postupne sa stalo obľúbeným na celom území Slovenska. Pivo Corgoň svojím charakterom, receptúrou a plnou chuťou rešpektuje chuťové preferencie tradičných slovenských pivárov. Dnes patrí medzi najpredávanejšie značky pív na Slovensku a je zároveň etablovanou značkou piva v Horeca segmente. Od roku 2010 značka Corgoň priniesla svojim priaznivcom možnosť vychutnať si to najčerstvejšie pivo priamo z pivovaru prostredníctvom jedinečnej, počítačom riadenej technológie tankového piva. V súčasnosti si môžu milovníci kvalitného piva vychutnať tankový Corgoň vo viac ako 100 prevádzkach na celom Slovensku.

Ocenenia kvality
Značka získala viaceré ocenenia za kvalitu. V roku 2007 získal Corgoň tri prvenstvá v súťaži Slovenská pivná korunka, a to v kategórii desiatkových, dvanástkových a tmavých pív. O dva roky neskôr sa Corgoň 10 % umiestnil na 3. mieste a v rovnakej súťaži v roku 2010 obsadil 2. miesto Corgoň výčapný ležiak tmavý. Pivo Corgoň tak už niekoľko rokov potvrdzuje svoju kvalitu. „V roku 2010 sme uskutočnili slepé testy našich i konkurenčných pív a Corgoň v ňom konzumenti ohodnotili ako jedno z najlepších pív v 10 % aj 12 % segmente,“ dopĺňa Loic Morvan.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

yv

K téme

Trendy v prevádzkach hovoria jasne: zákazník potrebuje zážitok, prevádzky lídrov Zelená energia pre Šariš

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Podnikové info

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.