Spoločnosť Miele predstavila na veľtrhu IFA 2024 nové generácie práčok, sušičiek a vysávačov
30.9.2024 –
Nový voštinový bubon InfinityCare predstavuje ďalší inovatívny krok
Nová generácia vysávačov „Guard“ posúva štandard v starostlivosti o podlahy
Nové pilotné projekty umožňujú domácim spotrebičom vdýchnuť druhý život
Miele je synonymom dôkladného, ale šetrného umývania a sušenia a hygienickej starostlivosti o podlahy bez kompromisov. Na tlačovej konferencii na veľtrhu IFA 2024 predstavil popredný svetový výrobca prémiových domácich spotrebičov nové špičkové modely svojich produktových radov. Spoločnosť tiež predstavila exkluzívne výsledky štúdií a pilotných projektov zameraných na cirkulárnu výrobu, t. j. opraviteľnosť a opätovnú použiteľnosť spotrebičov, komponentov a materiálov.
Nová generácia práčok a sušičiek Miele W2 a T2 Nova Edition ponúka celý rad výhod: kratšie časy programov, väčšiu flexibilitu plnenia, jedinečný dizajn a nové komfortné funkcie vrátane automatického zapnutia pri priblížení používateľa a otvárania dvierok Soft Touch. Najdôležitejšou inováciou práčky je však voštinový bubon InfinityCare – prvý bubon na svete bez naberacích rebier.
Rebrá sa predtým považovali za dôležitú súčasť bubna, pretože pri otáčaní vedú a miešajú bielizeň, aby neležala len tak vo vode s pracím prostriedkom. Tento pohyb však zároveň spôsobuje zvýšené mechanické namáhanie bielizne. Pri predstavovaní nového vlajkového modelu generálny riaditeľ a spolumajiteľ spoločnosti Dr. Markus Miele vysvetlil najnovšiu inováciu: „Naši inžinieri vyriešili túto dilemu tým, že vyvinuli špeciálny rytmus otáčania bubna, ktorý účinne otáča bielizeň len prostredníctvom starostlivo vyvážených kyvadlových pohybov.“ Model T2 Nova Edition dokonca ponúka nový program pre vlnené odevy a dokáže usušiť až 4 kilogramy bielizne len za 49 minút.
Nový podnet pre obľúbený klasický model
Model „Complete C3“, ktorý je už dvanásť rokov vlajkovou loďou medzi vreckovými vysávačmi a vysávačmi, víťazom nespočetných testov výrobkov a najpredávanejším spotrebičom Miele všetkých čias s viac ako 10 miliónmi predaných kusov, sa tiež dočkal viac ako dôstojného nástupcu. Kvalitné podlahové vysávače s touto konštrukciou sú výkonné, hygienické, tiché, úsporné a odolné. „Náš nový vlajkový model Guard L1 definuje nové štandardy v oblasti jednoduchého používania, hygieny a dizajnu,“ povedal Dr. Reinhard Zinkann, generálny riaditeľ a spolumajiteľ spoločnosti. To je možné vďaka kombinácii vysoko účinných motorov, podlahových trysiek a vzduchových vedení s novou koncepciou vreciek a viacstupňovým filtračným systémom.
Vrecko HyClean Pure použité vo vysávači dosahuje pôsobivú filtračnú kapacitu 99,99 % všetkých prachových častíc a pozostáva z 80 % z recyklovaného materiálu.
Miele Guard L1 vo verzii Comfort je prvým podlahovým vysávačom, ktorý sa ovláda prostredníctvom veľkého farebného LCD displeja, ktorý dokáže zobraziť informácie, ako je stav naplnenia vrecka a stav výstupného vzduchového filtra. Elegantný dizajn sa vyznačuje jemnými kovovými aplikáciami vo farbách, ako je zlatoružová alebo medená, a výstupmi vzduchu, ktoré sú po prvýkrát umiestnené na boku a chránené vysokokvalitným textilným poťahom odolným voči nečistotám.
Zameranie na cirkularitu pre budúcnosť
Rebecca Steinhage, výkonná riaditeľka pre ľudské zdroje a podnikové záležitosti, zodpovedná za udržateľnosť, vysvetlila, ako spoločnosť Miele pracuje na šetrení zdrojov a predchádzaní vzniku odpadu. V rámci jedného pilotného projektu spolupracuje spoločnosť s partnerom v Holandsku na predaji renovovaných práčok. V ďalšom projekte, ktorý v súčasnosti prebieha v piatich rôznych krajinách, spoločnosť Miele testuje mieru akceptácie používania renovovaných elektronických modulov pri opravách ako alternatívy k používaniu úplne nových náhradných dielov. Prvé výsledky vyzerajú veľmi sľubne.
Rebecca Steinhageová v rámci dizajnovej štúdie predstavila aj prvotný koncept vysávača s plne modulárnou konštrukciou, ktorý je takmer úplne recyklovateľný a sám je takmer úplne vyrobený z recyklovaného materiálu. Reprezentatívny prieskum inštitútu pre prieskum trhu Innofact pre spoločnosť Miele medzitým ukázal vysokú mieru prijatia obehových domácich spotrebičov, pričom jeden z kľúčových výsledkov naznačuje, že viac ako 80 % z približne 1 000 respondentov v Nemecku už uvažuje o repasovaných náhradných dieloch pre svoje domáce spotrebiče.
Informačný servis