KOMUNÁLNA poisťovňa si 30. výročie pripomína kampaňou aj TV spotom „Časy sa menia, riziká zostávajú.“
23.10.2023 – KOMUNÁLNA poisťovňa si v tomto roku pripomína 30. výročie svojho založenia. Pri tejto príležitosti prichádza na televízne obrazovky s reklamným spotom, ktorý má za cieľ poukázať nielen na meniaci sa charakter poistných služieb, ale predovšetkým na fakt, že nepredvídateľnosť života pretrváva bez ohľadu na dobu, v ktorej žijeme. Reklamný spot nadväzuje aj na dlhodobú edukatívnu kampaň, ktorou sa poisťovňa snaží zlepšovať tzv. rizikovú gramotnosť.
Svet sa za tridsať rokov dramaticky zmenil. Trendové šuštiakové súpravy, naleštené „škodovky“, ťažké CRT televízory a popritom prvé podnikateľské projekty aj vážne rozhodnutia, ktoré pred 30 rokmi robili vtedy prví starostovia a primátori obcí samostatnej Slovenskej republiky. To všetko v kontraste súčasnosti, charakterizovanej aj vysokou mierou digitalizácie, preniesol režisér reklamného spotu na televízne obrazovky vo formáte split screen. „Technicky to bola výzva, vytvoriť dobové scény, správne načasovať a zosynchronizovať pohyb kamery, hercov aj rekvizít. A pritom zachovať autenticitu náhodnej poistnej udalosti, akých sa denne stávajú tisíce,“ hovorí Juraj Kákoš, režisér a CEO spoločnosti REDHILL Production.
V televíznom spote sa postupne striedajú náhodné poistné udalosti zo života bežných ľudí, podnikateľov aj starostov obcí, teda všetkých skupín, ktorým KOMUNÁLNA poisťovňa poskytuje svoje produkty a služby už od roku 1993. „Doba sa výrazne zmenila a spolu s ňou aj portfólio a charakter našich služieb. A hoci sa dnes pri uzatváraní poistenia či riešení poistných udalostí pohybujeme najmä v online priestore, nepredvídateľnosť poistných udalostí, ako aj potreba mať pri sebe v ťažkých chvíľach oporu, tu bude vždy,“ hovorí Ing. Slávka Miklošová, predsedníčka predstavenstva a generálna riaditeľka KOMUNÁLNEJ poisťovne.
TV kampaň štartuje v októbri
30-sekundový spot bude na obrazovkách televíznych staníc skupiny JOJ GROUP nasadený od 23. októbra 2023 do prvej polovice novembra. Imidžovú časť kampane KOMUNÁLNEJ poisťovne dopĺňa aj digitálna kampaň a intenzívna produktová komunikácia. Na sociálnych sieťach a broadcastovej platforme YouTube sú to 15 s. bumper-ad spoty, doplnené o ďalšie krátke videá a podcasty zamerané na praktické rady, ako sa poistiť pre prípad konkrétnych životných situácií. „Dlhodobo sa sústredíme na projekty a PR aktivity, ktoré majú za cieľ upozorňovať na riziká, ktorým je bežný človek vystavený. Preto k štandardným článkom v online a printe dopĺňame aj novšie audio a video formáty,“ vysvetľuje Dalibor Mihalkin, zástupca riaditeľa úseku marketingu a komunikácie z KOMUNÁLNEJ poisťovne.
Televízny spot si môžete pozrieť tu:
Informačný servis