Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
17. januára 2014 PR správyInformačné technológie od PRservis.skSITA Diskusia()

97 percent zákazníkov uprednostňuje rýchly mobilný internet

BRATISLAVA 17. január – Čoraz viac spotrebiteľov považuje platenie za tovar a služby alebo sledovanie videí prostredníctvom svojich smartfónov za samozrejmé. Tým sa však zvyšujú nároky a požiadavky prenosu dát na existujúce sieťové infraštruktúry. Mobilní operátori sa navyše stretávajú s prudko klesajúcimi cenami za ich tradičné hlasové služby a čelia tak rastúcemu tlaku na svoj doterajší hlavný predmet podnikania. Výstavba 4G siete je preto kľúčovou a nevyhnutnou investíciou, ktorá dokáže tento trend zvrátiť. Vyplýva to zo štúdie spoločnosti Accenture publikovanej pod názvom Mobile Web Watch.

Až 97 % všetkých respondentov uviedlo, že rýchlosť mobilného internetu je pre nich dôležitá. Navyše, takmer dve tretiny (63 %) potvrdili, že sú ochotní platiť vyššie mesačné poplatky za mobilný internet v prípade, ak by bol 10-krát rýchlejší ako ich existujúce pripojenie. Znamená to, že investície operátorov do vysokorýchlostných dátových sietí, ako je napríklad 4G, prinesú so sebou v krátkej dobe benefity. Prieskum tiež ukázal náročnosť zákazníkov na úroveň poskytovaných služieb telekomunikačných operátorov. Takmer všetci respondenti (96 %) uviedli, že kvalita siete je pre nich veľmi dôležitá, tesne nasleduje kritérium oblasti pokrytia (95 %) a 89 % uviedlo ako dôležitý zákaznícky servis.

Hlavné globálne zistenia:
– Rýchlosť siete je dôležitá a používatelia mobilného internetu sú ochotní zaplatiť viac za väčšiu prenosovú rýchlosť.

– Poskytovatelia komunikačných služieb majú možnosť radikálnejšie rozšíriť ponuku digitálnych, cloudových a lokalizačných služieb.

– Mobilné platby sú pre spotrebiteľov vysoko atraktívne a zaručujú tak poskytovateľom komunikačných služieb významnú príležitosť ako prilákať online zákazníka a vytvoriť si tak nové zdroje príjmu. Pre internetových používateľov sú mobilné platby natoľko dôležité, že veľa z nich je ochotných kvôli ich používaniu zmeniť operátora, banku, výrobcu zariadenia alebo obchodníka.

– Z perspektívy nevyhnutných požiadaviek zákazníci uvádzajú kvalitu siete a jej bezpečnosť za svoju hlavnú prioritu.

– Internetové hovory nahradia tradičné hlasové volania prepájané okruhmi skôr ako sa čakalo, čo trhových lídrov podporí v proaktívnom a efektívnom riešení tejto dramatickej zmeny v používaní služby.

Hlavné zistenia pre Slovensko:
– 4G prinesie pre operátorov dodatočné príjmy, pretože takmer dve tretiny zákazníkov sú ochotní zaplatiť viac peňazí za rýchlejší mobilný internet.

– Miera záujmu o používanie internetových hovorov je v súlade s trendami vyspelých trhov. Používanie smartfónov a tabletov poskytuje naopak priestor pre ďalšiu expanziu.

– Mobilní operátori sú stále prvou voľbou zákazníkov v poskytovaní komunikačných a cloudových služieb ale trend na vyspelých trhoch môže túto situáciu zvrátiť.

– Slovenskí zákazníci sú menej naklonení používaniu mobilných platieb. Najčastejšie túto formu využívajú pri platení za cestovné lístky.

O spoločnosti Accenture
Accenture je globálna spoločnosť poskytujúca odborné služby v oblasti manažérskeho poradenstva, technologických služieb a outsourcingu. Má približne 281.000 zamestnancov a poskytuje svoje služby klientom vo viac ako 120 krajinách. Vďaka kombinácii jedinečných skúseností a rozsiahlych znalostí naprieč všetkými odvetviami, doplnenými rozsiahlym výskumom celosvetovo najúspešnejších firiem, spoločnosť Accenture pomáha svojim klientom stať sa vysoko výkonnými spoločnosťami. Spoločnosť za fiškálny rok končiaci k 31.augustu 2013 dosiahla celosvetový obrat 28,6 miliardy amerických dolárov. Pre viac informácií o spoločnosti Accenture navštívte www.accenture.com.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

ax

K téme

F&F a Tesco Online nákupy sú opäť najdôveryhodnejšie značky Slovákov Solárna energia už aj v dm

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Informačné technológie

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.